מערכת COL | יום י"ב אייר ה׳תש״ע 26.04.2010

מפקד האוכולסין בברוקלין התנצל בפני היהודים

נציגים של לשכת מפקד האוכלוסין התנצלו בשבוע שעבר בפני נציגים הקהילה היהודית בברוקלין, על כך שנפלה שגגה במירשם האחרון, הנערך פעם בעשור, וזאת לאור העובדה שהמירשם נערך בערב פסח, זמן בו היו התושבים עסוקים בהכנות לפסח ● הוחלט, כי לשכת מפקד האוכלוסין תמנה צוותים דוברי אידיש, עברית, דוברי רוסית, שיסייעו לתושבים למלא את הטפסים ● במקביל, יפתח מסע פירסום מתואם עם נציגי הקהילה בכדי להביא לאחוזי השתתפות גבוהים במירשם הקרוב לסיפור המלא 
מפקד האוכולסין בברוקלין התנצל בפני היהודים
הנציגים באסיפה

נציגים של לשכת מפקד האוכלוסין התנצלו בשבוע שעבר בפני נציגים הקהילה היהודית בברוקלין, על כך שנפלה שגגה במירשם האחרון, הנערך פעם בעשור, וזאת לאור העובדה שהמירשם נערך בערב פסח, זמן בו היו התושבים עסוקים בהכנות לפסח.

ההודעה באה לאחר שרק 40% של תושבי קראון הייטס, 39% בוויליאמסבורג ו-37% בבורו פארק השיבו לסקר. בפגישה נכחו גם נציגי הקהילות היהודית בקראון הייטס, בורו פארק, ויליאמסבורג ופלטבוש. בפגישה מטעם נציגי קראון הייטס השתתפו ר' חנינא שפערלין ור' אלי כהן, ור' אלי סלאווין המייצג את חבר הקונגרס איווט קלארק.

בפגישה הוחלט, כי לשכת מפקד האוכלוסין תמנה צוותים דוברי אידיש, עברית, דוברי רוסית, שיסייעו לתושבים למלא את הטפסים. במקביל, יפתח מסע פירסום מתואם עם נציגי הקהילה בכדי להביא לאחוזי השתתפות גבוהים במירשם הקרוב, מה שיביא תקציבים בהתאם, ביחס לגודלה של הקהילה. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.