מערכת COL | יום י"ב אייר ה׳תש״ע 26.04.2010

הרב גורודצקי: "אין סיבה שהרב ירוסלבסקי לא יכהן כרב העיר"

בעירית קריית מלאכי יש כוונה לדחות ככל האפשר את בחירת הרב הראשי של קריית מלאכי ולהעדיף את אופציית כהונת הרב חיים פינטו כרב שתי הערים אשדוד וקריית מלאכי, אולם בינתיים המאבק על כס הרב הראשי רק מחריף, כך מדווח המקומון "זמן הדרום" ● "הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי מכהן כרב כבר 40 שנה. הוא תלמיד חכם גדול ואין סיבה שלא יכהן כרב העיר. פנינו לראש העיר וביקשנו לבחור בו כרב העיר", אומר הרב יו"ר ועד שכונת נחלת הר חב"ד הרב מרדכי גורודצקי לעיתון לסיפור המלא החל מהערב: אין רב לקריית מלאכי; הרב ירוסלבסקי מועמד מיזם באינטרנט: בואו להצביע למען הרב ירוסלבסקי
הרב גורודצקי:
הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי
בעירית קריית מלאכי יש כוונה לדחות ככל האפשר את בחירת הרב הראשי של קריית מלאכי ולהעדיף את אופציית כהונת הרב חיים פינטו כרב שתי הערים אשדוד וקריית מלאכי, אולם בינתיים המאבק על כס הרב הראשי רק מחריף, כך מדווח המקומון "זמן הדרום".

"הרב ירוסלבסקי מכהן כרב כבר 40 שנה. הוא תלמיד חכם גדול ואין סיבה שלא יכהן כרב העיר. פנינו לראש העיר וביקשנו לבחור בו כרב העיר", אומר יו"ר ועד שכונת נחלת הר חב"ד הרב מרדכי גורודצקי שאינו רואה פסול בבחירת רב אשכנזי למשרת רב עיר שתושביה רובם ככולם בני העדה הספרדית.

למלינים הוא מציע כי ייבחרו שני רבנים: "את הרב עזריאל לרב ספרדי של העיר ואת הרב ירוסלבסקי לרב האשכנזי". ואילו ראש העירייה מוטי מלכה מנסה להרחיק את הפצצה המתקתקת מלשכתו ומוסר כי ההחלטה על מינוי שני רבני עיר, ספרדי ואשכנזי, מצויה בידי משרד הדתות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.