מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תש״ע 25.04.2010

שימו לב: החוף הנפרד בראשון לציון עובר שמאלה

לפני כשנה, מיד לאחר הבחירות, ערך ראש עיריית ראשון לציון מר דב צור סיור בחוף הים לבקשת סגן ראש העיר הרב אריה כהן על מנת למצוא פתרון הולם לשיפור החוף לרווחת הציבור התורני ואף להעבירו לצידו הדרומי של החוף כפי שהיה בעבר ● הרב אריה כהן העלה את בעיית הנגישות לחוף שחייבת לעבור דרך החניון של חוף הנכים, כשהתוכנית המקורית ליצור כביש גישה נפרד לאחר פינוי המחנה הצבאי הסמוך, ודרש למצא פתרון זמני מתאים לדרישות ההלכה לסיפור המלא
שימו לב: החוף הנפרד בראשון לציון עובר שמאלה
ראש העיר דב צור (מימין) וסגנו הרב אריה כהן בסיור בחוף החדש

לפני כשנה, מיד לאחר הבחירות, ערך ראש עיריית ראשון לציון מר דב צור סיור בחוף הים לבקשת סגן ראש העיר הרב אריה כהן על מנת למצוא פתרון הולם לשיפור החוף לרווחת הציבור התורני ואף להעבירו לצידו הדרומי של החוף כפי שהיה בעבר.

בסיור שהיה בהשתתפות כל הנוגעים בדבר, כולל הנהלת העירייה ומחזיק תיק החוף חבר המועצה מר אייל מושיוב, עמד הרב אריה כהן על דרישות ההלכה בפרט בצידי החוף ובדרכי הגישה מלבד ההשקעה על רמת שירות גבוהה ומתקנים כראוי שבמשך השנים נטען תמיד שההשקעה לא כדאית בשל התוכנית להעברת החוף.

ראש העיר הורה לנוגעים בדבר להעביר את החוף שמאלה, ולהיות בקשר מתמיד עם סגנו הרב אריה כהן על מנת שהחוף החדש יהיה בסטנדרט גבוה עם כל השירותים הנילווים.

בימים אלו, ערך הרב אריה כהן סיור בחוף החדש ועמד על הדרישות הנחוצות לפתיחת החוף כשבשבוע האחרון העבירו את סוכת המציל והשלמת המחיצה בין החופים. מר אלי שוורצברג מנהל החוף נתן סקירה מקפת על האישורים ממשרד הפנים שהחוף מצריך וכן על התוכנית המפורטת שתושלם בס"ד עד לפתיחת החוף לקהל לקראת חג שבועות.

הרב אריה כהן העלה את בעיית הנגישות לחוף שחייבת לעבור דרך החניון של חוף הנכים, כשהתוכנית המקורית ליצור כביש גישה נפרד לאחר פינוי המחנה הצבאי הסמוך מה שמתעכב כרגע, ודרש למצא פתרון זמני מתאים לדרישות ההלכה.    

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.