מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״ד 04.05.2014

צעירי-חב"ד עם המשפחות השכולות בזיכרון לחללים

"צעירי-חב"ד עם משפחת השכול כל ימות השנה", איננה רק סיסמה. היום, חל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי הטרור. ברחבי הארץ יתקיימו טקסים רבים, בהם יטלו חלק רבים משלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל העומדים עם משפחות נפגעות הטרור כל ימות השנה ● בתוך כך, יקימו השלוחים דוכני תפילין בכניסה לבתי העלמין הצבאיים, יזכו בהם את הציבור הרחב בהנחת תפילין, ויציעו לציבור להירשם לאחד מספרי התורה הכלליים  לסיפור המלא
צעירי-חב
טקס לזכר נפגעי הטרור בנס ציונה (ארכיון)
"צעירי-חב"ד עם משפחת השכול כל ימות השנה", איננה רק סיסמה. היום, חל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי הטרור. ברחבי הארץ יתקיימו טקסים רבים, בהם יטלו חלק רבים משלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל העומדים עם משפחות נפגעות הטרור כל ימות השנה.

מנהל מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור הרב מנחם קוטנר סיפר כי "במקרים רבים, המשפחות השכולות הם אלו המזמינים את שלוחי חב"ד ואף מבקשים מהם לשאת דברים בטקס, ולקרוא פרקי תהילים לזכר ההרוגים".

בתוך כך, יקימו השלוחים דוכני תפילין בכניסה לבתי העלמין הצבאיים, ויזכו בהם את הציבור הרחב בהנחת תפילין. הם יציעו לציבור להירשם לאחד מספרי התורה הכלליים, ליהנות מחומרי הסברה בנושאי יהדות, להצטרף לצבא המתנדבים של בתי חב"ד המביאים מזון ומצרכים לחג הפסח למשפחות עניות וכדומה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.