מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תש״ע 18.04.2010

לשלול תקציב מ"בצלם" לאחר התבטאות קיצונית של יום הזכרון

השדולה למען ישראל באירופה קוראת לנציבות האיחוד האירופאי לשקול מחדש את מתן התמיכה הכספית לארגון בצלם, זאת בעקבות פרסומו של טור דעה באינטרנט מאת מנהלת אגף המידע בארגון, ובו היא כותבת בין היתר כי ישראל דבקה בערכי הנאצים ● עו"ד הישראלי של השדולה, מרדכי ציבין, אומר כי "האיחוד האירופאי מעניק תמיכה כספית לעמותות המקדמות את השלום ואת הפיקוח ההומנטירי, אולם כספים אלו אינם מיועדים למימון קידום דעות פוליטיות כה קיצוניות נגד ישראל. על בצלם להחליט אם הוא ארגון זכויות אדם או ארגון בעל עמדה בסכסוך" לסיפור המלא
לשלול תקציב מ

השדולה למען ישראל באירופה קוראת לנציבות האיחוד האירופאי לשקול מחדש את מתן התמיכה הכספית לארגון בצלם, זאת בעקבות פרסומו של טור דעה באינטרנט מאת מנהלת אגף המידע בארגון, ובו היא כותבת בין היתר כי יום הזיכרון הוא קרקס תועבה, וכי ישראל דבקה בערכי הנאצים".

להלן כמה מאמירותיה:

"יום הזיכרון לחללי צה"ל הינו קרקס פורנוגראפי של הכתרת השכול וסתימת הפיות. בפעם הראשונה שלא עמדתי בצפירה של יום הזיכרון 'לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות איבה', הרגשתי שזה שיא שיאי השיאים בכפירה. נפרדתי מהסמל העיקרי - הנרטיב החברה שסוגדת למתים ומתעלמת מן החיים".

"מה כל כך מוצלח בציונות... ואיך אנחנו מעיזים להדליק משואה 'לתפארת מדינת ישראל' ביום העצמאות? בשם מה התפארת? ... בשם מדינת היהדות בינתיים גזלנו אדמות, רצחנו, הרעבנו, הצמאנו, בגדנו, שיקרנו לעצמנו ולכל העולם, יצרנו גטאות ל'אחרים' למיניהם, חוקקנו חוקים החודרים לחיי הפרט, יצרנו מוסדות שהם מעל לחוק, הוצאנו את ניהול המדינה מידי האזרחים, אפשרנו לפאשיסטים להרים ראשם... לא בשם הדמוקרטיה, כי אם בשם היהדות... ואם הציונות היא כל כך מוצלחת, אז איך הגענו עד הלום?".

"ישראל גורמת לזוועות הגדולות של האנושות... ישראל מוכיחה דבקות בערכי הנאציזם. התשובה לשואה היא לא מדינת ישראל כי אם המאבק בגזענות. מדינת ישראל לכשעצמה, דווקא מוכיחה דבקות בערכי הנאציזם למיניהם: עליונות הגזע, לאומנות, קישור בין עם למדינתו כהכרח קיומי, מדיניות ההפרדה, קשר בין נאמנות לאזרחות, דמוניזציה ל'אחר' ש'מאיים' על הקיום ועוד... אל מול זה, גוזרת ישראל קופונים רבים בעולם, על חשבון השואה...".

"אז איזה עם אנחנו? אנחנו לא מקימים תאי גזים ומחנות השמדה, אבל אילו היו, כמה אנשים היו מתנגדים לכך בפועל ולא בלב? אנחנו מקימים גטאות... נבחרי ציבור ואנשי דת מסיתים נגד ערבים ואיש אינו סותם להם את הפה... אז גם אנחנו רוצחים, טובחים (ראו עזה לאחרונה), מגרשים, מפרידים במחסומים בין אמא לילדיה, בין בני משפחה... איזה מוסר יש לנו?????? אין לנו! המוסר שלנו הוא אשליה ותו לא...".

"ישראל המציאה אנטישמיות כדי לחמוק מאחריות לפשעיה".

"ישראל הופכת את חללי צה"ל ל'סלבס' ומעודדת ילדים להיות שהידים".

"נמאס שחיילים נוסעים באוטובוסים אזרחיים... הופעת קציני צה"ל בבתי ספר מזכירה את הפאשיזם".

עורך הדין הישראלי של השדולה, מרדכי ציבין, אמר היום לגלי צה"ל כי "האיחוד האירופאי מעניק תמיכה כספית לעמותות המקדמות את השלום ואת הפיקוח ההומנטירי, אולם כספים אלו אינם מיועדים למימון קידום דעות פוליטיות כה קיצוניות נגד ישראל. על בצלם להחליט אם הוא ארגון זכויות אדם או ארגון בעל עמדה בסכסוך".

השדולה למען ישראל באיחוד האירופאי, המכונה "היוזמה האירופאית", עומדת גם מאחורי המהלך להעמדתם של אנשי חמאס בבלגיה בגין פשעי מלחמה נגד אזרחים בלגים המתגוררים באזור שדרות ועוטף עזה. השדולה פנתה לתובעת הפדראלית הכללית לענייני פשעים הומניטאריים, בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד כעשרה בכירי חמאס ובראשם חאלד משעל ואיסמעיל הנייה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.