מערכת COL | יום ז' אייר ה׳תש״ע 21.04.2010

חב"ד ברמה: בקרוב התכניות ובחירת הדירות ● כל הפרטים

נסגר בהצלחה המשא-ומתן עם חברת הבנייה 'תדהר' ● בקרוב יושלמו התכניות והמפרט הטכני של הדירות, והנרשמים לפרוייקט יוזמנו לבחור את הדירות הרצויות להם ● תנאי מימון נוחים ואטרקטיביים יאפשרו לכל משפחה להגיע לדירה  כל הפרטים
חב
(צילום: ברלה שיינר, COL)

פרוייקט 'חב"ד ברמה', שבמסגרתו יוקם בע"ה שיכון חב"ד ברמת בית-שמש, מתקדם בקצב מהיר. חברת הבנייה 'תדהר', מהגדולות והמובילות בישראל, נבחרה לנהל את הפרוייקט, עד שלב מסירת המפתחות לדיירים.

חברת "תדהר בנייה וייזום בע"מ" ידועה כחברה נדל"נית מובילה וחובקת עולם, שהקימה יותר מ-150 פרוייקטים ברחבי הארץ, למעלה מ-12,000 דירות ו-500,000 מ"ר של נדל"ן מסחרי. בשטחי הנדל"ן שבנתה החברה נמנים פרוייקטים רבים לדיור איכותי, בריכוזים רבים של האוכלוסייה החרדית בארץ.

השיכון החדש הוא חלק מפרוייקט 'דיור ברמה', שבו ייבנו 1500 יחידות דיור, ומתוכן הוקצו 400 דירות לבניית שיכון 'חב"ד ברמה', באישור אגודת חסידי חב"ד ובהכוונתה.

בימים האלה מסתיים שלב הגיבוש וההכנה של התכניות, וכן מפרט טכני של הדירות. לאחר מכן יוזמנו מאות הנרשמים לפרוייקט כדי שיוכלו לבחור את הדירות הרצויות להם. בחירת הדירות תהיה בשיטת כל הקודם זוכה. הזריזים להקדים ולהירשם יוכלו לבחור את הדירות הטובות ביותר, במיקומים המועדפים.

מאגודת חסידי חב"ד נמסר כי בקרוב תושלם הרכבת חברי ועדת הקבלה, שיאשרו את המועמדים לפרוייקט.

מחברת 'דיור ברמה' נמסר כי נשלם והולך המשא-ומתן להשגת תנאי מימון משתלמים ונוחים במיוחד לרוכשים, בקבלת תנאי משכנתא נוחים ואטרקטיביים ובהשגת מקורות מימון נוספים לנרשמים. התנאים האלה יאפשרו לכל משפחה להגיע לדירה משלה בפרוייקט החדש, על-פי יכולותיה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.