מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תש״ע 14.04.2010

הנהלת הישיבה הודיעה לבחורים: תתפנו מהחדרים לאלתר

בלעדי: סערה בקרב תלמידי "קבוצה - תש"ע": הנהלת ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית ב-770 שלחה מכתבים לכ-80 מתלמידי ה"קבוצה" ובהם דרישה להתפנות מיידית מחדרי הפנימייה עד ליום ראשון הקרוב, ולעזוב את הישיבה ● גם אישור השהייה בארה"ב בסכנה ועתיד להתבטל בקרוב  כל הפרטים בפנים: צילומי המכתבים ששלחה הנהלת הישיבה לבחורים >>>
הנהלת הישיבה הודיעה לבחורים: תתפנו מהחדרים לאלתר

כתב COL

סערה בקרב 240 תלמידי "קבוצה - תש"ע": הנהלת ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית ב-770 שלחה מכתבים לכ-80 מתלמידי ה"קבוצה" ובהם דרישה להתפנות מיידית מחדרי הפנימייה עד ליום ראשון הקרוב, ולעזוב את הישיבה. מאחורי הדרישה עומד משגיח הישיבה הרב גדליה בלומינג.

תחילתה של הפרשה היא בר"ח אדר. הנהלת הישיבה זימנה לאסיפה כ-100 בחורים מה"קבוצה" ומסרה להם כי לאחר שהם לא מגיעים מספיק לסדרי הישיבה, הם נדרשים להתפנות מחדרי הפניימיה עד חג הפסח, למצוא ישיבה אחרת בה יוכלו להמשיך ללמוד, או לחילופין לשוב לישיבות בישראל מהם הגיעו.

השבוע, עם החזרה ל"זמן קיץ" בישיבה זומנו שוב הבחורים לאסיפה שנערכה ביום שלישי כ"ח ניסן. מרבית הבחורים בחרו, מסיבותיהם הם, שלא להגיע לאסיפה, למעט כ-15 בחורים שהתייצבו לאסיפה.

אחד הבחורים שהתייצב לאסיפה סיפר ל-COL כי הנהלת הישיבה הודיעה שעד חג השבועות יערך, מידי שבוע, מבחן כללי, ומי שלא יתייצב לאחד המבחנים ייאלץ לעזוב את הישיבה באופן סופי בחג השבועות. הבחורים מאוד מאוכזבים מהמצב, מכיוון שההנהלה לא מוכנה לשוחח איתם. אחד הבחורים סיפר ל-COL כי כאשר ניגשים לרב בלומינג שחתום על המסמך הוא מפנה אותם לראש הישיבה הרב שניאור זלמן לאבקובסקי, וכן הלאה.

מצבם של מרבית הבחורים שלא התייצבו כלל לאסיפה - קשה יותר: הבחורים נדרשו לעזוב את מתחם הפנימיה עד ליום ראשון הקרוב. גם אישור השהייה בארה"ב בסכנה ועתיד להתבטל בקרוב. הישיבה קוראת לבחורים להתעשת ולהגיע להידבר עם הנהלת הישיבה, ובמידה ולא, הרי שהחלטה זו היא סופית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.