מערכת COL | יום כ"ח ניסן ה׳תש״ע 12.04.2010

כך חגג רובשקין את ליל הסדר מאחורי הסורגים

 שני בחורים חב"דיים, תלמידי ישיבת חב"ד בפוסטוויל, הת' מענדל ברון והת' שמואל וישדסקי חגגו את ליל הסדר במחיצתו של האסיר ר' שלום מרדכי רובשקין. "הסדר עצמו נערך במהירות בכדי לסיים את כולו בתוך 55 הדקות שהוקצו לו לביקור במהלך ליל הסדר", סיפרו הבחורים ● השניים שהו בכלא במהלך שני ימי החג כ"אנשי דת", ועל כן אופשר להם לשהות ולהיפגש איתו בארבע עיניים  לסיפור המלא
כך חגג רובשקין את ליל הסדר מאחורי הסורגים
שני בחורים חב"דיים, תלמידי ישיבת חב"ד בפוסטוויל, הת' מענדל ברון והת' שמואל וישדסקי חגגו את ליל הסדר במחיצתו של האסיר ר' שלום מרדכי רובשקין. "הסדר עצמו נערך במהירות בכדי לסיים את כולו בתוך 55 הדקות שהוקצו לו לביקור במהלך ליל הסדר", סיפרו הבחורים.

הבחורים שהו בכלא במהלך שני ימי החג כ"אנשי דת", ועל כן אופשר להם לשהות ולהיפגש איתו בארבע עיניים. השניים מונו ל"אנשי דת" בכלא שבועיים לאחר מעצרו של רובשקין.

למרות שהם ביקרו בו בכלא לעתים קרובות, נמנעה מהם האפשרות לבקרו בשבתות לאחר שבבית הכלא דרשו מהם בקפדנות לחתום לפני ואחרי כל ביקור.

בעקבות התערבותו של הרב מנדל כץ מנהל מכון "אלף" המסייע לאסירים יהודים הוחלט לשנות את הנוהל בכדי לאפשר להם לקיים סדרי פסח בין כותלי הכלא.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.