מערכת COL | יום כ"ד ניסן ה׳תש״ע 08.04.2010

הערב: התוועדות שלושים לע"נ הרב אליעזר זיגלבוים ע"ה

הערב, ליל כ"ד בניסן, תתקיים התוועדות חסידים למלאת 'שלושים' לפטירתו של הרה"ח הרב אליעזר זיגלבוים ע"ה, מחשובי קהילת חב"ד באלעד ● הרב זיגלבוים התעסק במשך שנים רבות בהפצת תורה ועסקנות ציבורית, גמל חסדים בגלוי ובסתר, והיווה דמות של משפיע בקהילה החב"דית באלעד לסיפור המלא
הערב: התוועדות שלושים לע

כתב COL

הערב, ליל כ"ד בניסן, תתקיים התוועדות חסידים למלאת 'שלושים' לפטירתו של הרה"ח הרב אליעזר זיגלבוים ע"ה, מחשובי קהילת חב"ד באלעד.

הרב זיגלבוים התעסק במשך שנים רבות בהפצת תורה ועסקנות ציבורית, גמל חסדים בגלוי ובסתר, והיווה דמות של משפיע בקהילה החב"דית באלעד.

רבים ממכריו ושומעי לקחו במשך השנים, מקהילת חב"ד בפתח תקווה ומאלעד, העלו על נס את פועליו הרבים למען הציבור, בהרבצת תורה וחסידות, כמו גם מעשי חסד שעשה.

הערב, כאמור, תתקיים התוועדות חסידים, מוקירים ובני משפחה, לעילוי נשמתו בבית הכנסת "בית מנחם" באלעד, בשעה 21:30 ליד שולחנות ערוכים.

ההתוועדות תשולב עם ציון שלוש שנים ל'ליל שישי חסידי' המתקיים מדי ליל שישי עם המשפיע הרב משה זילברשטרום. סדר זה החל ביום שישי הראשון שלאחר חג הפסח לפני שלוש שנים, במהלכו מתאספים בני הקהילה ללימוד חסידות ול'שבת אחים גם יחד' במשך שעות ארוכות אל תוך הלילה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.