מערכת COL | יום כ"ד ניסן ה׳תש״ע 08.04.2010

בנים בונים באלבני

בחורי עיר הבירה אלבני, שחזרו לכבוד החג לבית הוריהם מהישיבות שלמדו בהם ברחבי תבל, סידרו "כינוסי תורה" ב'ישיבת בין הזמנים' מוצלח שנמשך כל ימי החג, גם בחול המועד, וגם באסרו חג ● נוסף על לימודם של תלמידי הישיבות בצוותא יחד בשיעורים כל יום תמידים כסידרן, ערכו והוציאו לאור קונטרס תורני "קובץ א-ל בנה"   להורדת הקובץ
בנים בונים באלבני

בחורי עיר הבירה אלבני, שחזרו לכבוד החג לבית הוריהם מהישיבות שלמדו בהם ברחבי תבל, סידרו "כינוסי תורה" ב'ישיבת בין הזמנים' מוצלח שנמשך כל ימי החג, גם בחול המועד, וגם באסרו חג.

נוסף על לימודם של תלמידי הישיבות בצוותא יחד בשיעורים כל יום תמידים כסידרן, ערכו והוציאו לאור קונטרס תורני "קובץ א-ל בנה" (כפיוט ליל הסדר, שצלילו נשמע כ"אלבני"..) לכבוד זמן חירותינו. חלק הקובץ (הרביעי בסדרה!) כולל דברי תורה גם באנגלית לתועלת הוריהם ויושבי המקום, שיוכלו גם הם להנות מ'תורתן של בנים'.

השתתפו בכתיבת הערות: תמימים, בוגרי "ישיבת רמב"ם" המקומי, רבני האזור וגם מתושבי העיר. מגוון נושאים בקובץ זו – ממסכת בבא קמא הנלמדת בישיבות חב"ד שנה זו, לעניני הלכה ומנהג, בעניני דיומא.

גם התקיימו פעילויות רבות בסביבות העיר אלבני ע"י אנ"ש והתמימים, בראשות השליח הרב ישראל רובין, מ'מבצע מצה' וכמה סדרים פומביים בעיירות שבאיזור, עד לכינוסי "צבאות ה'" ועוד. וגם אירגנו "תהלוכות" לבתי כנסיות בעיר וגם לבתי חב"ד בריחוק חמש מייל..

לתועלת הגולשים, מוגש בזה הקובץ התורני 'א-ל בנה': להורדה


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.