מערכת COL | יום כ"ב ניסן ה׳תש״ע 06.04.2010

הרב גוטניק ומר ראהר ערכו ביקור ב"מעיינות נשים"

בארוע מיוחד, שנערך בחול המועד פסח, ביקרו במכון מעיינות נשים בירושלים, הרב יוסף יצחק הכהן גוטניק, מייסד מכון מעיינות ללימודי יהדות, ומר ג'ורג' רוהר, מייסד תכנית הנשים של מעיינות. מטרת ביקורם היתה להפגש עם שלושים מהסטודנטיות במכון, לשוחח עימן  לדיווח ולתמונות 
הרב גוטניק ומר ראהר ערכו ביקור ב
בארוע מיוחד, שנערך בחול המועד פסח, ביקרו במכון מעיינות נשים בירושלים, הרב יוסף יצחק הכהן גוטניק, מייסד מכון מעיינות ללימודי יהדות, ומר ג'ורג' רוהר, מייסד תכנית הנשים של מעיינות. מטרת ביקורם היתה להפגש עם שלושים מהסטודנטיות במכון, לשוחח עימן.

הרב גוטניק ומר רוהר, הידועים בקהילות היהודיות בעולם כתומכים בארגונים רבים, התמקדו בנאומיהם בפני הסטודנטיות ואנשי הצוות בחשיבות של חינוך ומנהיגות יהודית. הרב גוטניק הביא לכך דוגמא מארבעת הבנים שבהגדה: "האמירה 'את פתח לו', שנאמרה בלשון נקבה ומיועדת לאישה" - הסביר הרב גוטניק - "מרמזת לאישה, שהיא בעלת היכולת לחנך בביתה פנימה וחוצה, ולהשפיע ולהנהיג את החינוך היהודי". מר רוהר הביע את סיפוקו ושמחתו הרבה מכך שיש לו חלק בביסוס ובהחזקת התכניות הרבות של מעיינות. "אני מרגיש בעל זכות" - אמר מר רוהר - "לעזור לנשים יהודיות ללמוד תורה ולקדמן לעבר המורשת היהודית שלהן".

נ. פיורמן, סטודנטית ממעיינות, נאמה בשמן של שאר הסטודנטיות והודתה לשני האורחים החשובים, על תמיכתם הבלתי ניתנת לשיעור, במעיינות. "תודות לכם, לחזון שלכם, חזון שהתגשם" - הצהירה - "ניתנה לנו, לכולנו, אפשרות ללמוד תורה באווירה חמה ומאתגרת. זהותנו כנשים יהודיות התחזקה, מתחזקת - ואני בטוחה שאף תתחזק- ללא היכר", סיימה.

בהמשך הביקור, סגן מנהלת מעיינות נשים, גברת רבקה מרגא געשטעטנער, הציגה בפני המבקרים החשובים את הקמפוס הבנוי לתפארה בשכונת קטמון היוקרתית. הרב גוטניק ומר רוהר סיירו בקמפוס ונהנו לחוש באווירה החי'ה והתוססת במקום. המנהל, הרב מאיר לוינגר, הציג בתבונה את המודל החינוכי והפילוסופי עליו מושתת המוסד.
מנהלי מכון מעיינות בירושלים, הרב שלמה געשטעטנער, והרב כתריאל שם-טוב, פרסו בפני הנוכחים את החזון והתכנית של מעיינות בעתיד.

"זו היתה זכות אמיתית לארח במעיינות את הרב גוטניק ומר רוהר" - אמר הרב געשטעטנער בתום הביקור. הרב שם טוב הוסיף: "חשוב ביותר לאפשר לתלמידות שלנו להיפגש עם התורמים של מעיינות ועבורנו - את היכולת לשתף את התומכים בתכניות ובחזון העתידיים של מעיינות". "אנו מודים מעומק ליבנו לרב גוטניק ולמר רוהר, יחד עם תומכים רבים אחרים, המאפשרים את קיומם של הפרוייקטים השונים שלנו" - הם מסיימים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.