מערכת COL | יום כ"ב ניסן ה׳תש״ע 06.04.2010

מאות ישראלים חגגו ליל הסדר עם חב"ד במוסקבה

פיגוע הטרור שהתרחש ברכבות במוסקבה ביום שני ערב פסח לא הפריע לסדר הפסח לישראלים שנערך השנה במוסקבה, בו השתתפו מאות ישראלים מכל גווני הקשת הציבורי של הקהילה ● במהלך הסדר, ביקש אחד המשתתפים להודות על הנס שאירע לו: הוא איחר את הרכבת שבה התרחש הפיגוע בעשר דקות  לדיווח ולתמונות 
מאות ישראלים חגגו ליל הסדר עם חב
פיגוע הטרור שהתרחש ברכבות במוסקבה ביום שני ערב פסח לא הפריע לסדר הפסח לישראלים שנערך השנה במוסקבה, בו השתתפו מאות ישראלים מכל גווני הקשת הציבורי של הקהילה: אנשי שגרירות, אנשי הביטחון של אל על, אנשי סוכנות ואנשי עסקים שונים.

הארוע נערך באולם הארועים שבבית שוידלער. הרב יעקב פרידמן יו"ר הועדה לדוברי עברית ניהל את הסדר, והאירוע היה מאד מרגש בו השתתפו גם עשרות סטודנטים שלומדים באוניברסיטה במוסקבה.

במהלך הסדר, ביקש אלכס אחד הסטודנטים שגם עובד כאיש ביטחון באל על לומר מספר מילים, והוריד דמעה. הוא סיפר שהיה לו נס גדול כי הוא איחר את הרכבת שבה התרחש הפיגוע בעשר דקות.

בסדר היתה גם קבוצת יהלומנים מישראל שהגיעו לטיול למוסקבה והיתה אווירה מאוד שמחה ומרגשת.

החברים הודו לרב פרידמן על הסדר המוצלח והמרגש. בעריכת הסדר עזרו גם מנכ"ל המוסדות הרב יוסף ליפסקר והילדים של השלוחים. השליחה שושי פרידמן וחמותה הדליקו נרות עם כל המשתתפות וכן חילקו מצה שמורה לכולם.

ביום ראשון של חול המועד, השלוחים הרב ליפסקר והרב פרידמן יחד עם מנהל הפעילות של הוועדה ביקרו את הפצוע בבית הרפואה והביאו לו אוכל ולמשפחתו, ושמעו את הנס הגדול שהיה לו. הבחור הודו לשלוחים על הכל וביקשו לשמור על קשר בהמשך
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.