מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תש״ע 28.03.2010

עלה לרשת: כל מה שרציתם לדעת על "חב"ד ברמה". בואו לראות

הושק אתר מיוחד לפרוייקט 'חב"ד ברמה', שבו יתפרסמו עדכונים שוטפים על הפרוייקט ● ר' נתן ציבין, היזם שמאחורי הפרוייקט, אומר כי האתר יהיה פריצת דרך מבחינת זמינות המידע לציבור, כדי שהציבור יוכל לעקוב אחר ההתפתחויות  כנסו לאתר
עלה לרשת: כל מה שרציתם לדעת על

לנוכח ההתעניינות בפרוייקט 'חב"ד ברמה' – הושק אתר מיוחד שבו ירוכז כל המידע הקשור לפרוייקט. באתר, ששמו chabadbarama.com (חבדברמה.קום), יש כבר עתה מידע רב על הפרוייקט, ובהמשך יתפרסמו בו עדכונים שוטפים על הפרוייקט.

ר' נתן ציבין, היזם שמאחורי שיווק הפרוייקט, שמוקם באישור אגודת חסידי חב"ד ובהכוונתה, אומר כי האתר יהיה פריצת דרך מבחינת זמינות המידע לציבור. "אנחנו נעלה באתר את כל המידע שאמור לעניין את הרוכשים, מהתכניות של הדירות ועד מיקומי הבניינים, תשובות לשאלות ועוד ועוד. אנחנו מאמינים בשקיפות המידע ובהעמדת כל הכלים לעיני הרוכשים, כדי שיוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות".

לדבריו, הפרוייקט מתקדם בקצב מהיר, וכדי שהציבור יוכל לעקוב אחר ההתפתחויות. הוא מסביר: "ההסכם עם חברת 'תדהר', לבניית הפרוייקט, הוא בשורה טובה, כי זו חברה גדולה ומבוססת, שמצטיינת באיכות הבנייה, וכבר ביצעה בהצלחה פרויקטים בסדר-גודל כזה, במהירות וביעילות.

"בימים האלה עומדים להיסגר ההסכמים עם הבנקים למשכנתאות, שיעניקו תנאי מימון טובים ביותר לרוכשים. חברת 'דיור ברמה' מתכוונת לעמוד בלוח-הזמנים המתוכנן, ולכן יהיו בע"ה התפתחויות בקצב מהיר".

לכניסה לאתר - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.