מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תש״ע 28.03.2010

המלצת COL לחול-המועד: בואו עם הילדים לאוצר הסת"ם ● מיוחד

היכן כדאי לטייל בחול-המועד? במקום לשבור את הראש בכל פעם מחדש, COL מצא עבורכם פיתרון: אוצר הסת"ם בצפת ● השם נשמע לכם משעמם? חכו שתראו מה מחכה לכם בפנים: אטרקציה אור-קולית, המשלב מולטימדיה עם תאורה מיוחדת וסוחפת - והכל סביב נושא אחד: סת"ם ● צוות COL ערך ביקור מיוחד במקום וממליץ פה-אחד: שווה לבקר באוצר הסת"ם ● גם חינוכי, גם מקורי בואו לראות   פרויקט פסח ב-COL: כתבות קודמות● "הקנייטש החב"די": קבלו טיפים ממלך הכובעים  ● המפעל המתוק בארץ: סיור מרהיב בשבילי השוקולד  ● הרב אליהו חושף: "חב"ד בנתה לציונות הדתית את המודל"  
המלצת COL לחול-המועד: בואו עם הילדים לאוצר הסת
צילומים: מנדי הכטמן, COL ● צילום וידאו: שמריהו ירט, COL ● עריכת וידאו: מנדי לואיס, COL
מאת כתב COL

במרכז המבקרים המשוכלל אוצר הסת"ם שבצפת עושים בשעות אלו את ההכנות האחרונות לקראת אלפי המבקרים הצפויים לבקר באתר במהלך ימי חול-המועד.
 
בעקבות גל הזמנות הביקורים במרכז המבקרים נוקה האתר ביסודיות לכבוד החג ובגן המרהיב נשתלו מגוון פרחי העונה.
 
המענה הטלפוני עבד שעות נוספות בימים האחרונים, במאמץ להיענות להזמנות הטלפוניות הרבות שהתקבלו לביקור במרכז המבקרים ובמיצג "אותיות של חוויה".
 
המבקרים הצפויים לבקר באתר בימי חול-המועד (כולל ערב שבת וחג) משקפים את כל שכבות הציבור: חרדים כחברי-קיבוץ, עירוניים כתושבי עיירות-פיתוח תושבי הארץ כתיירים מחו"ל. בין המבקרים גם משפחות רבות של אנ"ש מקהילות חב"ד ברחבי הארץ והעולם.
 
כולם יהנו ממרכז המבקרים המגיש לקהל הרחב נושאי-יסוד ביהדות באופן חווייתי ומרתק, תוך שימוש במיטב אמצעי המולטימדיה וההמחשה לצד הדרכה מסבירת-פנים ומקצועית.
 
מגוון החוויות 
 
על-גבי מושבים מיוחדים, הנעים באפילה ממיצג למיצג, יוצאים המבקרים למסע בו צופים בבריאת העולם ובמתן תורה, "נכנסים" למפעל לעיבוד גוילי-קלף (מיצג תלת-מימדי עם משקפיים מיוחדים), פוגשים סופר סת"ם הולוגרמי במצרים העתיקה שלפתע "קופץ בזמן" והופך לסופר בן-זמננו, ומספר לצופים עד כמה נשמרה מסורת סופרי הסת"ם לאורך אלפי השנים, וממשיכים אל מסך ענק של 180 מעלות עליו מוקרן קליפ המשקף את מעגל השנה והחיים היהודיים.
 
מה אנחנו יודעים על ספרי תורה, תפילין ומזוזות? באולם נוסף, ובו שעשועון טריוויה אינטראקטיבי מלהיב, לומדים המבקרים על נושאי הסת"ם והעונים נכונה (בלחיצה על הכפתורים שלצד כל מושב) זוכים בפרסים!
במהלך המשחק, צופים ב-3 סרטים מרתקים, על-גבי מסכי פלאזמה ענקיים, ומתרשמים מדגמי-ענק של תפילין,  ספר-תורה ומזוזה, הנפתחים וחושפים "מה יש בפנים".      
 
במהלך הביקור, פוגשים המבקרים סופר סת"ם בעבודתו וכל אחד מתנסה בעצמו בכתיבת האותיות האשוריות (אותיות הסת"ם). עם קלף וקולמוס-נוצה אמיתיים תוכלו גם אתם להיות קצת סופרי סת"ם!
 
אוצר הסת"ם מציע שעה וחצי של חוויה יהודית איכותית ומקסימה לכל המשפחה.
 
פתוח בחול-המועד מ-09:00 עד 18:00 (בערבי שבת וחג עד 14:00).
לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: 04-691-2000 או באתר (www.tzofit.co.il/id/691200)
 
יש לתאם את הביקור מראש ולוודא שנותרו מקומות פנויים בשעת ההפעלה הרצויה לכם.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.