מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תש״ע 25.03.2010

בכירי אגו"ח בלשכות בכירי המימשל בישראל ● גלריה שנייה

בכירי אגודת-חסידי-חב"ד המשיכו בימים האחרונים במסע חלוקת המצות לבכירי הממשל, שרים, חברי כנסת ונושאי תפקידים בכירים ● בהמשך לסבב הביקורים הקודם, הוזמנו בכירי אגו"ח ללשכותיהם של בכירים נוספים, בהם סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, שר האוצר יובל שטייניץ, שר הדתות מר יעקב מרגי, שר המדע הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, וכן ללשכתו של מפכ"ל המשטרה, לביקור מאובטח במיוחד ● "נמשיך לשמור על קשר עם הבכירים ונטפח את הקשר איתם על מנת לדאוג למוסדות חב"ד בארץ הקודש", אמר יו"ר אגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב  לסיפור המלא  בכירי אגודת-חסידי-חב"ד בלשכות ראשי הממשל בישראל ● גלריה 
בכירי אגו
צילומים: ברלה שיינר ומאיר אלפסי
כתב COL

בכירי אגודת-חסידי-חב"ד המשיכו בימים האחרונים במסע חלוקת המצות לבכירי הממשל, שרים, חברי כנסת ונושאי תפקידים בכירים.

על מנת לספק מצות מהודרות כשרות לליל הסדר לבכירים, המשיכו בכירי חב"ד בימים שלפני פסח במבצע חלוקת המצות, במטרה להגיע לכמה שיותר אישים. בהמשך לסבב הביקורים הקודם, שכלל שרים רבים, חברי כנסת, נגיד בנק, מבקר המדינה ויו"ר הסוכנות, הוזמנו בכירי אגו"ח ללשכותיהם של בכירים נוספים, בהם סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, שר האוצר יובל שטייניץ, שר הדתות מר יעקב מרגי, שר המדע הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, וכן ללשכתו של מפכ"ל המשטרה, לביקור מאובטח במיוחד.

את אגו"ח ייצגו יו"ר אגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב, הרבנים יוסף יצחק חיטריק,ישראל בוטמן, יעקב ליברמן, מנחם וולפא ויצחק פיקרסקי, וכן יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ. על המלאכה ניצחו מזכ"ל אגו"ח אריאל למברג ואחראי קשרי חוץ באגו"ח צבי יהודה פז, שנכנס זה מכבר לתפקידו.

במוקד השיחות עם הבכירים עמד הצורך בהקמת מנגנון קבוע שיעמוד בין מוסדות חב"ד השונים לבין משרדי הממשלה, ושייוצג על ידי גורמי אגו"ח הרשמיים, על מנת להביא להישגים ממשיים עבור כלל מוסדות חב"ד במשרדי הממשלה והרשויות השונות. בסיום הפגישות נקבע כי יתקיימו פגישות המשך ואגו"ח תיזום ביקורים של הבכירים במוסדות חב"ד השונים.

בהתייחסו למבצע חלוקת המצות ציין יו"ר אגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב כי הוא בטוח שחלוקת מצות על פי הוראת הרבי וביקורים חשובים בדרגים בכירים אלה יניבו פירות לכלל עם ישראל. "נמשיך לשמור על קשר עם הבכירים ונטפח את הקשר איתם על מנת לדאוג למוסדות חב"ד בארץ הקודש".


סגן שר החינוך מאיר פרוש: ידיד אמת ושותף פעיל של מוסדות חב"ד


בביקורם אצל סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, חזר והדגיש הרב פרוש את מחויבותו הרבה לסיוע למוסדות חב"ד השונים ועל ידידות האמת השוררת בינו, בכל תפקיד בו הוא ממלא, לבין מוסדות חב"ד הפזורים ברחבי הארץ. השר פרוש הבטיח להמשיך ולסייע רבות לפעילויות חב"ד השונות, ואף התרשם עמוקות מהאגדה המבוארת של הרבי שנמסרה לעיונו במהלך הפגישה. בנוכחות בכירי משרדו שיבח סגן השר את פעילותם של בכירי אגו"ח וציין כי קיימת חשיבות רבה בחלוקת מצות לבכירי הממשל, בעיקר אלה שאינם שומרים תורה ומצוות, ככלי לחיזוקם בחג הפסח.


שר האוצר יובל שטייניץ: החג האהוב עליי במיוחד

במוקד הביקור בלשכת שר האוצר עמדה הכרזתו של השר כי חג הפסח הוא החג האהוב עליו בשנה, מאחר ובו עם ישראל הפך מעם של עבדים לעם שלוקח את גורלו בידו ומתגבר על כל המכשולים. השר קיבל לידיו את ההגדה של הרבי וכד"ר לפילוסופיה הבטיח להעמיק בה. בכירי אגו"ח סיפרו לשר כי אם יצליח להעמיק באגדה מובטח לו כי גם יצליח להעביר את תקציב המדינה הדו שנתי, עליו הוא עמל בימים אלה. כן שמע השר על היותו של חג הפסח החג הכלכלי, נוכח היציאה של עם ישראל ברכוש גדול. השר תהה בבדיחות הדעת היכן הכנסות המסים מאותו רכוש איתו יצאו בני ישראל ממצרים, והבטיח לשמור היטב על הקופה הציבורית גם בהמשך.


סגן שר האוצר יצחק כהן: מבטיח להיבחן על ההגדה

סגן השר הופתע לראות את בכירי אגו"ח ושמח על ההזדמנות לאחר שבשבוע שעבר, כאשר חילקו בכירי אגו"ח מצות לחברי הכנסת, לא הספיק לקבל את המצות לחג. בכירי אגו"ח ציידו את סגן השר גם באגדת הרבי והוא מצידו הציע להיבחן לאחר הפסח על תוכנה. בכירי אגו"ח איחלו למר וקנין כי ימשיך לעשות חיל בתפקידו ובפעילותו הציבורית למען כלל עם ישראל.


שר הדתות יעקב מרגי: מסייעים לכל יהודי כל השנה


שר הדתות יעקב מרגי, נזכר בקשריו ההדוקים עם מוסדות חב"ד עת כיהן כראש מועצה דתית בבאר שבע, וציין כי כשר הדתות הוא מעריך ביותר את פעילות חב"ד בישראל ואת יכולתם של שליחי חב"ד בארץ הקודש להגיע לכל יהודי במועדים החשובים בשנה.


שר המדע הרב דניאל הרשקוביץ: חב"ד מסביב לעולם


שר המדע הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, אשר נמצא באבל על מות אמו, הודה לחב"ד על מכתב הניחומים שנשלח ללשכתו, ונזכר בפגישותיו הרבות עם אנשי חב"ד בעיר חיפה, בעת כהונתו כרב שכונת אחוזה וכן בסיוע הרב לו זכה בעת ששימש כפרופ' במדיסון ויסקונסין, שם נעזר רבות בשירותי חב"ד.


המפכ"ל דודי כהן: מבחן על הגדת הרבי לאחר הפסח


המפקח הכללי של המשטרה, שכבר ביקר בעבר בכפר חב"ד, התעניין משך דקות ארוכות בשלומם של ציבור חב"ד בארץ הקודש והתעניין לשמוע האם קיימות בעיות לאנ"ש בהן הוא יכול לסייע כמפכ"ל המשטרה. המפכ"ל שמח לשמוע מחמאות על שיתוף הפעולה לו זוכה כפר חב"ד עם משטרת ישראל, ועל שביעות הרצון מתפקוד הגורמים הבכירים במשטרה בכל הקשור לאנ"ש. לאחר שנמסרה לו אגדת הרבי, הובטח לו ע"י בכירי אגו"ח כי אם יקרא את הגדת הרבי, ימצא דרכים חדשות להילחם בפשיעה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.