מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תש״ע 24.03.2010

בעין הסערה: ראשי חב"ד נפגשו עם סגן השר ליצמן

כשכל המדינה סוערת בעקבות ההחלטה להזיז את חדר המיון בבית החולים באשקלון, הגיעו ראשי אגודת חסידי חב"ד לפגישה אצל סגן השר יעקב ליצמן ולהעניק לו הגדה של הרבי לקראת חג הפסח, זאת כחלק מסבב חלוקת מצות לאישי ציבור בכירים, בעיצומם של ההכנות הקדחתניות לפסח ● המשלחת כללה את יו"ר אגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר ועד כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ, מנהל "רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש" הרב ישראל בוטמן ומזכ"ל אגו"ח ר' אריאל למברג לדיווח ולתמונות בפנים: מה סיפר ליצמן על ביקורו אצל הרבי? >>>
בעין הסערה: ראשי חב
צילום: מאיר אלפסי
כתב COL

כשכל המדינה סוערת בעקבות ההחלטה להזיז את חדר המיון בבית החולים באשקלון, הגיעה משלחת בכירי חב"ד לפגישה עם סגן השר יעקב ליצמן ולהעניק לו הגדה של הרבי לקראת חג הפסח.

ראשי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש הגיעו אתמול (שלישי) לפגישה עם סגן השר ליצמן, כחלק מסבב חלוקת מצות לאישי ציבור בכירים, בעיצומם של ההכנות הקדחתניות של ארגוני חב"ד לקראת הפסח. המשלחת כללה את יו"ר אגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר ועד כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ, מנהל "רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש" הרב ישראל בוטמן ומזכ"ל אגו"ח ר' אריאל למברג.

ראשי אגו"ח בירכו את סגן השר בחג פסח שמח וחיזקו את ידיו במאבק לשמור על כבודה של תורה. במסגרת המעמד העניקו ראשי אגו"ח הגדה מיוחדת שנכתבה על ידי הרבי עוד טרם נשיאותו. כן העניקו הבכירים לסגן השר מצות תוצרת מאפיית כפר חב"ד, העומלת בימים אלה על שיגור אריזות מצות לשליחי חב"ד בארבע קצוות תבל.

סגן השר הודה לראשי אגו"ח על התמיכה וסיפר בהתרגשות על ביקורו עם האדמו"ר מגור אצל הרבי ובביקורי גומלין שערכו שליחי הרבי אצל חסידות גור. כן דנו האורחים עם השר על נושאים שעל הפרק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.