מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תש״ע 24.03.2010

קורס חדש בסדרה המצליחה על פרקי אבות

לכבוד ימי ספירת העומר בהם לפי המנהג לומדים "פרקי אבות" תועבר בבתי חב"ד בישראל וכן בקהילות ישראליות בחו"ל סדרת שיעורים חדשה על פרקי אבות מבית מכון בסוד התורה - "בדרכי אבות" ● הציר שעליו תיסוב סדרת השיעורים היא עבודת המידות. כאשר מידי שבוע יתמקד השיעור במידה זו או אחרת. במסגרת הסדרה שתכלול אי"ה 6 פרקים, נלמדים רעיונות על פרקי אבות מתוך שיחותיו של הרבי מליובאוויטש במתכונת מיוחדת  לסיפור המלא
קורס חדש בסדרה המצליחה  על פרקי אבות
צילום שער הקורס

כתב COL

לכבוד ימי ספירת העומר בהם לפי המנהג מתחילים ללמוד את פרקי אבות, יעבירו 262 סניפי בתי חב"ד בישראל הפועלים במסגרת צעירי-אגודת-חב"ד, וכן בקהילות ישראליות בחו"ל סדרת שיעורים חדשה על פרקי אבות מבית מכון בסוד התורה - "בדרכי אבות".

במסגרת הסדרה שתכלול אי"ה 6 פרקים, נלמדים רעיונות על פרקי אבות מתוך שיחותיו של הרבי מליובאוויטש במתכונת המצליחה של שיעורי מכון "בסוד התורה" שע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע בראשות הרב זלמן גורליק ובעריכת הרב חיים הבר על בסיס שיעוריו של הרב שבתי סלבטיצקי השליח באנטוורפן.

הקורס מוצע כתדפיס חוברת למרצה, כאשר מרכז השיעור הינם עלוני "בדרכי אבות". באמצע העלון בן 4 עמודים המודפס בנפרד לכל שבוע, מופיע הפרק בפרקי אבות ומסביבו מדורים להעשרת השיעור: ווארטים חסידיים והסברים מהרבי, מאמר פתיחה וסקירה על הפרק, "מעשי אבות" – סיפור בנושא השבועי ו"בעקבות אבותינו" – קווים לדמותם של חכמים.

מכיון שנמצאים אנו בימי הספירה, הציר שעליו תיסוב סדרת השיעורים היא עבודת המידות. כאשר מידי שבוע יתמקד השיעור במידה זו או אחרת. השיעורים מתאימים הן לשיעורי 'בין מנחה וערבית' בשבת בבית הכנסת והן לחוגי נשים של פרקי אבות בשבת אחר הצהריים. 

הפצת שיעורי 'בסוד התורה' מתבצעת על ידי 'המרכז לעזרי שליחות - שע"י צעירי אגודת חב"ד'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.