מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תש״ע 21.03.2010

ועכשיו: וייצמן מאיים להגיש תביעה במשטרה נגד הרב דרוקמן

הסאגה בקריית-מוצקין נמשכת: אבי וייצמן, יו"ר המועצה הדתית בעיר (בינתיים) מאיים להגיש תביעה במשטרה נגד רבה העיר הרב דוד-מאיר דרוקמן, כך מדווח 'ידיעות המפרץ' ● הרב דרוקמן: "הייתי מציע לו לבקש סיוע מהרפורמים" לדיווח
ועכשיו: וייצמן מאיים להגיש תביעה במשטרה נגד הרב דרוקמן
המאבק בקריית-מוצקין נמשך: עיתון 'ידיעות המפרץ' מדווח בסוף-השבוע כי יו"ר המועצה הדתית בקריית-מוצקין, אבי וייצמן, מאיים להגיש תביעה במשטרה נגד רבה של העיר, הרב דוד-מאיר דרוקמן.

בעקבות הכתבה, שיגר הרב דרוקמן תגובה למערכת העיתון והיא הגיעה לידי COL:

"1. בכתבה הנלווית יש בטעות פליטת מקלדת: נאמר בה כי פניתי בתביעה לפיטוריו של  אבי וייצמן ל'בית הדין לעבודה', ולא היא: תביעתי הוגשה ל'בית הדין הרבני האזורי' בחיפה, וזאת, על פי שנפסק בספר ה'שולחן ערוך', ומפורט בהבלטה יתירה ובחריפות בפסקיו של מרן הראשל"צ הגר"ע יוסף שליט"א - שבכל תביעה יש לפנות תחילה ל'דין תורה' ולא לערכאות (והרי אבי וייצמן מרבה לנופף  בפסיקותיו של הגר"ע יוסף שליט"א, אבל מתברר שכל זה רלבנטי אך שמדובר בהזיותיו ותעלוליו הפוליטיים האישיים של מר וייצמן).

"2. בהזדמנות זו, אני מציע למר וייצמן, על מנת לא לבזבז כספי ציבור בתלונותיו נגדי למשטרה ולערכאות (בגין החלפת המפתחות של מבנה המקווה שהוא הרי כידוע 'ירושת אבותיו'...)  – שיבקש סיוע משפטי ואף ממוני מ..הרפורמים - אשר בוודאי ישמחו מאד לסיייע לו. יצויין שגם הרפורמים כמו וייצמן, הגישו בעבר תלונות משפטיות הזויות נגדי (שאגב, לא צלחו)".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.