מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תש״ע 21.03.2010

בערב פסח ילמדו רבבות לרפואתו

יוזמה מרגשת יצאה השבוע לדרך: בערב פסח הקרוב יופעלו ברחבי הארץ עשרות מוקדי לימוד תורה תחת השם "כולל ישועת צבי". המיזם הרוחני הגדול שזכה לברכת גדולי התורה, הוא פרי יוזמת אבי רוזנווסר ופרץ גולדברג, חבריו של יהודי צעיר שחלה ל"ע, המבקשים שילמדו לזכותו בשעות הבוקר והצהריים של ערב הפסח, זמן שדחוק בד"כ ועמוס בעיסוקים של מצווה לסיפור המלא
בערב פסח ילמדו רבבות לרפואתו
צילום: ברלה שיינר, COL
יוזמה מרגשת יצאה השבוע לדרך: בערב פסח הקרוב יופעלו ברחבי הארץ עשרות מוקדי לימוד תורה תחת השם "כולל ישועת צבי". המיזם הרוחני הגדול שזכה לברכת גדולי התורה, הוא פרי יוזמת אבי רוזנווסר ופרץ גולדברג, חבריו של יהודי צעיר שחלה ל"ע, המבקשים שילמדו לזכותו בשעות הבוקר והצהריים של ערב הפסח, זמן שדחוק בד"כ ועמוס בעיסוקים של מצווה.

בינתיים, כבר נרתמו למהלך כאלפיים אברכים בלמעלה מארבעים כוללים, מצפת שבצפון ועד לנתיבות שבדרום. היוזמה כוללת מוקדי לימוד שחוצים את כלל היהדות - חסידים וליטאים אשכנזים וספרדים, חרדים וחובשי כיפות סרוגות שיניחו את כל עיסוקיהם לשעה וחצי בין השעות 9:30 עד 13:00 וילמדו תורה לרפואת צבי משה בן מרים רחל.

היזמים גייסו עשרות אלפי דולרים שיחולקו כמלגות מכובדות בערב החג הבעל"ט עבור הלומדים בכוללים שנרשמו. גם הציבור הרחב יכול להצטרף ולתרום את חלקו לרפואת צבי שיח' בקלות רבה: פשוט לשבת ללמוד בין השעות הנ"ל, כל אחד במקומו ולפי השגתו. אפשר ללמוד גמרא, אפשר להכין וורטים לליל הסדר ואפשר גם לומר תהילים. חבריו ואוהביו מקווים שהזכויות הרבות של הלימוד והתפילות יסייעו לצבי משה בן מרים רחל להירפא ונשמע בשורות טובות בקרוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.