מערכת COL | יום ה' ניסן ה׳תש״ע 20.03.2010

חשיפה: אגו"ח אישרה תכנית להקמת שיכון חב"ד בבית-שמש

באסיפה מיוחדת של הנהלת 'אגודת-חסידי-חב"ד' אושרה התכנית להקים שיכון חב"די חדש בבית-שמש, שבו יהיו 400 יחידות דיור ● אגו"ח בחנה באחרונה שורה של הצעות למתן פתרונות דיור לחסידי חב"ד, וההצעה המעשית ביותר נמצאה בפרוייקט 'דיור ברמה' ברמת בית שמש א', המציע דירות בנות 3 עד 6 חדרים, בתנאי מימון נוחים ומתאימים גם לזוגות צעירים ● בפנים: כל הפרטים על האסיפה
חשיפה: אגו
השכונה החב"דית הקודמת שהוקמה על-ידי אגו"ח: רמת שלמה (צילום אוויר: אנדרא רובין ומקס בכר)

באסיפה מיוחדת של הנהלת 'אגודת-חסידי-חב"ד' אושרה התכנית להקים שיכון חב"די חדש בבית שמש, שבו יהיו 400 יחידות דיור.

אגו"ח בחנה בעת האחרונה שורה של הצעות למתן פתרונות דיור לחסידי חב"ד, וההצעה המעשית ביותר נמצאה בפרוייקט 'דיור ברמה' ברמת בית שמש א', המציע דירות בנות 3 עד 6 חדרים, בתנאי מימון נוחים ומתאימים גם לזוגות צעירים.

בישיבת הנהלת אגו"ח, שהתקיימה ביום שלישי השבוע, ר"ח ניסן, השתתפו חברי ההנהלה: היו"ר הרב יוסף יצחק אהרונוב, הרב מרדכי גורודצקי, הרב יוסף יצחק חיטריק, הרב יעקב ליברמן והרב ישראל בוטמן, ויו"ר ועד כפר-חב"ד, הרב בנימין ליפשיץ - שרכש ניסיון מוצלח בהקמת ההרחבות של שכונת לוי-יצחק ב' וג' בכפר-חב"ד.

חברי אגו"ח באו בדברים עם איש הנדל"ן החב"די, ר' נתן ציבין, שכבר הוכיח את יכולתו לבצע בהצלחה פרוייקטים של בנייה בבית-שמש, בירושלים ובעוד מקומות. הוא השיג הקצאה של 400 יחידות דיור להקמת "שיכון חב"ד" חדש, במסגרת המתחם של 'דיור ברמה' בבית-שמש, שבו ייבנו 1500 יחידות דיור לציבור החרדי במהלך השנתיים הקרובות.

הנהלת אגו"ח החליטה לאשר את התכנית, והיא יוצאת בע"ה לדרך. הרב אהרונוב אמר כי במהלך החודש האחרון גובש הסכם בין הצדדים כדי להבטיח את אופיה החב"די של השכונה.

אגו"ח תמנה את ועדת הקבלה, שתאשר את מועמדותם של הנרשמים לפרוייקט.

בסוד העניין הובא גם מנהל בית חב"ד בבית שמש, הרב אליעזר ויינר, העומד בראש מוסדות חב"ד בעיר.

יצויין, כי גם הקמת השכונה החב"דית ברמת שלמה בירושלים נעשתה בשעתו בפיקוח אגו"ח, ואכן השכונה הצליחה מעל לכל המשוער, והיא נהפכה מרכז תוסס של חסידות חב"ד, שממנו יוצאת אורה של חסידות חב"ד לכל הסביבה.

באגו"ח מביעים תקווה כי הפרוייקט ברמת בית-שמש יסייע בפתרון מצוקת הדיור החריפה של חסידי חב"ד, ובבוא העת ייבחנו פרויקטים נוספים, לאור העידוד הנמרץ שנתן הרבי לפרוייקטים של הקמת שכונות חב"ד ברחבי אה"ק.

על המשך הטיפול בפרוייקט הופקד מזכיר אגו"ח, הרב אריאל למברג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.