מערכת COL | יום ה' ניסן ה׳תש״ע 20.03.2010

מושל אלסקה ב"מכירה פומבית" של חב"ד ● תמונות

מושל אלסקה שאן פארנל לצד 500 תומכים וידידים השתתף במכירה הפומבית השנתית של חב"ד באלסקה בראשות השלוחים הרב יוסף יצחק ואסתר גרינברג  ● במהלך הערב הצדיעו לסופרת הנודעת רות גרובר וידידת ישראל רוסמרי שינדלר על תרומתם להתפתחות מדינת אלסקה ולעם היהודי  לדיווח ולתמונות 
מושל אלסקה ב
כתב COL

המכירה הפומבית השישית במספר של בית חב"ד באלסקה, זכתה שוב לפופולאריות רבה ולהשתתפות נכבדה של יותר מ 500 אנשי עסקים וחברי ממשל, הודות לעזרתם של ידידי חב"ד באלסקה ויו"ר ה'דינר' ליז אשלק ושאני גרין.

האירוע שנערך במלון הילטון בעיר אנקרוג', הפך למוקד הערכה ונתינה בערב הצדעה יוקרתי לטובת "קמפוס אספורמס" המפואר הכולל בית חב"ד, בית ספר ומוזיאון יהודי בראשות השלוחים הרב יוסף יצחק ורעייתו אסתר גרינברג. למרות המצב הכלכלי האירוע השנה הצליח יותר מתמיד.

האירוע השנה, ציין את תרומת העם היהודי להתפתחות של מדינת אלסקה ובהצדעה ל"נשות החיל", הסופרת הנודעת רות גרובר מניו יארק על תרומתה להתפתחות אלסקה כנציגת הממשל האמריקאי בתקופת מלה"ע השני', ולידידת ישראל רוסמרי שינדלר (נכדתו של חסיד או"ה אוסקר שינדלר הנודע) על תרומתה לעם היהודי.

אותות הערכה ניתנו לנגיד ג'ערי גרין ממקימי הקמפוס, נציגת הסופרת רות גרובר מייסדת בית אלסקה בניו יארק הנגידה אליס רוגוף-רובינשטיין ,וידידת ישראל רוסמרי שינדלר.

יו"ר הכבוד של אירוע ההתרמה היה חבר בית הנבחרים של אלסקה מר ג'ון האריס. בין המשתתפים נכחו רבים מחברי הסנאט ובית הנבחרים של אלסקה,ראשי ערים ואישי ציבור נוספים.

וידיאו מיוחד שהופק עבור האירוע, הציג את האירועים שנערכו במסגרת הקמפוס היהודי במהלך השנה החולפת.

חברי להקת "האחים קראן" מניו יורק הוטסו במיוחד בשביל להנעים את הערב, ובנוסף הם קיימו למחרת קונצרט משפחתי במלון הילטון, עבור תלמידי בית הספר של חב"ד, ביחד עם הוריהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.