מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תש״ע 16.03.2010

החתן שאיבד את כלתו בפיגוע ערך "סעודת עניים" בירושלים

רבבות מכל העולם ליוו אותו בדמעות, אלפים בכו יחד איתו ביגונו הפרטי שהיה גם נחלת הכלל. מחר בערב הוא יזיל דמעות של גיל ושמחה ● חנן סנד , שאיבד את כלתו בפיגוע תופת לפני שנים, יקים מחר בית נאמן בישראל ● יממה לפני החתונה, הגיע החתן יחד עם משפחתו לבית התבשיל הנודע "חסדי יוסף" במרכז ירושלים וערך במקום כנהוג "סעודת עניים"  לגלריה  
החתן שאיבד את כלתו בפיגוע ערך
צילום: מאיר אלפסי
רבבות מכל העולם ליוו אותו בדמעות, אלפים בכו יחד איתו ביגונו הפרטי, שהיה גם נחלת הכלל. מחר בערב הוא יזיל דמעות של גיל ושמחה.

היה זה יום לפני כמה שנים, עת התרחש פיגוע התופת הנורא, במסעדה במרכז ירושלים והד"ר אלפבוים ובתו הכלה נהרגו יחד עם עוד מספר יהודים הי"ד. פיגוע שזעזע את העולם כולו בכל קנה מידה.

הכאב היה נורא ואיום, למשפחה, לידידים, לכל עם ישראל ובמיוחד לחתן חנן סנד, שאמור היה למחרת אותו יום להינשא עם הכלה, בתו של ד"ר אלפבוים הי"ד.
חנן, בא בקשרי השידוכין לפני כמה חודשים עב"ג, ומחר בעז"ה יעמיד את חופתו, וסביבו משפחתו וידידו הרבים, כאשר אלפי יהודים ילוו אותו בתפילות ובאיחולים שרק שמחות יהיה כעת מנת חלקו ללא שום צער ויגון.

יממה לפני החתונה, הגיע החתן יחד עם משפחתו, לבית התבשיל הנודע והוותיק "חסדי יוסף" במרכז ירושלים וערך במקום כנהוג "סעודת עניים" למאות נזקקים, חולים וגלמודים, הבאים מדי יום לבית התבשיל המהודר, שם הם מקבלים מנת מזון חמה ומזינה, מצוות מסור העומד לימין אותם נזקקים במשך כל ימות השנה, כמסורת הוותיקה אותו מנחיל היו"ר הרה"ח ר' משה דייטש.

עם סיום הסעודה המפוארת חילק החתן ואביו לכל באי בית התבשיל, 'תלושי מזון' מכובדים, איתם יוכלו אותם גלמודים ונזקקים לרכוש את כל מצרכי חג הפסח הבעל"ט, בצורה מכובדת ורחבות גדולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.