מערכת COL | יום כ"ט אדר ה׳תש״ע 15.03.2010

זריזין מקדימין: אחרי שנבחנו, החלו לשחוט בעצמם ● גלריה

אמש (ראשון) הגיע מד"א נחלת הר חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי לבחינות בשחיטה, סופרות ובדיקות גסות בישיבת אור שמחה בכפר-חב"ד ● אחרי שעברו בהצלחה את המבחן, שחטו הבחורים עופות בעצמם, בכפר-חב"ד לדיווח ותמונות
זריזין מקדימין: אחרי שנבחנו, החלו לשחוט בעצמם ● גלריה
אמש (ראשון) הגיע מד"א נחלת הר חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי לבחינות בשחיטה, סופרות ובדיקות גסות בישיבת אור שמחה בכפר-חב"ד.

במשך שעות ארוכות בחן הרב ירוסלבסקי כשלצידו יושבים מנכ"ל מוסדות 'אור שמחה' הרב וועלוועל סלאווין וראש הישיבה הרב משה לוין את הבחורים במגמות הלימוד השונות ולא הצליח להסתיר את התפעלותו מבקיאות הבחורים בחומר הנלמד הן בהלכות שחיטה, סופרות ובדיקות טריפות אשר נלמדו בישיבה במהלך החצי שנה האחרונה.

בשיחה עם ראש הישיבה, הרב משה לוין וצוות הישיבה הרב יוסף מראלשווילי והרב יונתן חאלמיסקי ציין הרב ירוסלבסקי כי מהידע של הבחורים נראה, כי צוות הישיבה השקיע שעות רבות בלימוד ושינון החומר על בוריו.

בערב, יצאו הבחורים למשחטה בכפר חב"ד, שם הם קיבלו מר' שלמה ליפשיץ, ובניו ר' צבי מנשה ליפשיץ ור' בנימין ליפשיץ המשמש גם כבר הנהלה במוסדות אור שמחה כחמישים עופות, ובפיקוחו של הרב יוסף מראלשווילי שחטו הבחורים בזה אחר זה שלוש עופות כמתחייב בהלכה, עם סיום השחיטה, קיבלו למעשה הבחורים את תעודות הסמכה לשחיטה.

את העופות השחוטים לקחו הבחורים לישיבה, שם הם למדו את הלכות מליחה וכל הדינים המסתעפים מכך.

בסיום היום המתיש הודו הבחורים למנכ"ל מוסדות אר שמחה, הרב וועלועל סלאווין על תמיכתו הרבה בישיבה ובפרויקטים השונים במהלך השנה כולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.