מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תש״ע 16.03.2010

אלפי ספרי חסידות נמכרו בישיבות

במבצע גדול ומתוכנן של 'תורת חב"ד לבני הישיבות' נמכרו בשבועות אלו אלפי ספרי חסידות במכירים מסובסדים ב-80 ישיבות הסדר וגבוהות בכל רחבי הארץ. 500 ספרי תניא, מאות סטים של "שיעורים בספר התניא" ו"ביאור תניא", מאות ספרי מאמרים מלוקטים החדשים של הרבי הריי"צ, הגדה של פסח של הרבי, מכתבי הרבי על שמחה וביטחון בה' ועוד לסיפור המלא
אלפי ספרי חסידות נמכרו בישיבות
כתב COL

במבצע גדול ומתוכנן של 'תורת חב"ד לבני הישיבות' נמכרו בשבועות אלו אלפי ספרי חסידות במכירים מסובסדים ב-80 ישיבות הסדר וגבוהות בכל רחבי הארץ.

500 ספרי תניא, מאות סטים של "שיעורים בספר התניא" ו"ביאור תניא", מאות ספרי מאמרים מלוקטים החדשים של הרבי הריי"צ, הגדה של פסח של הרבי, מכתבי הרבי על שמחה וביטחון בה' ועוד ספרים רבים מסדרת השערים של היכל מנחם, ספרי חסידות מבוארת, שיעורים בתורת חב"ד מהרב יואל כהן ומאות ספרים בודדים לפי הזמנות מתוך קטלוג קה"ת. ביקוש גדול היה גם לספרי ליקוטי תורה ודרך מצוותיך אך הם אזלו מן השוק.

למכירה קדמו מודעות מיוחדות וחבילה מכובדת של ספרים לדוגמא נשלחה לכל ישיבה לעיון התלמידים. ספרים אלו נשארו לאחר המכירה כתרומה לישיבה.

השלוחים בתורת חב"ד שניצחו על המבצע המהיר בכל רחבי הארץ, לצד שיעוריהם הרבים, עברו ישיבה ישיבה עם הניידת להפצת חסידות של תורת חב"ד ורכבים נוספים וחילקו את ההזמנות של התלמידים, בגלל המרחק שבין החניה לבתי המדרש בכמה ישיבות נעזרו השלוחים באופניים תלת גלגליים להעברת הספרים...

בנוסף בכל ישיבה ניתן סט של 'חסידות מבוארת' לבתי המדרש לתועלת הלומדים - ברוב המקומות נוסף סט זה לסט הקיים כבר בכל ישיבה מהחלוקה לפני כשנה. כמו כן נתרמו לישיבות שני כרכי החיבור המיוחד על שו"ע אדה"ז בהלכות פסח של הרב אשכנזי ממונטריאול.

בתורת חב"ד לבני הישיבות מביעים סיפוק מצורת המכירות המרוכזות אחת לחצי שנה בהם נמכרים כמות גדולה של ספרים ונחסך זמן רב שמופנה לטובת יסוד והעברת שיעורים נוספים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.