מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תש״ע 14.03.2010

הרב מצגר מתנדב לפרויקט סלי מזון של כולל חב"ד ● גלריה

מתנדב בכיר במיוחד התייצב בבית האריזה של 'כולל חב"ד': הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר שיצא מגדרו, טרח ובא ליטול חלק בהכנה הפיזית של סלי המזון – בכדי להפגין את החשיבות העליונה של הדאגה לזולת כצו השעה לפני חג הפסח ● צלם COL ברלה שיינר היה שם  לדיווח ולגלריית תמונות 
הרב מצגר מתנדב לפרויקט סלי מזון של כולל חב
הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר אורז סלי מזון ● צילום: ברלה שיינר, COL

כתב COL
 
עשרות אלפי ארגזים עמוסים מצרכים ומוצרי מזון, יוצאים בימים אלו אל יותר מ-14,000 משפחות מצוקה, ב-55 ערים ויישובים בישראל. הארגזים מכילים את כל מצרכי המזון ומוצרי היסוד החיוניים הנדרשים, בכמות שתספיק בשפע לכל בני המשפחה למשך חג-הפסח וחודש ניסן כולו.

מקבלי הסיוע נבחרו בקפידה ע"י אגפי הרווחה העירוניים – מקרב אוכלוסיית הרווחה הנזקקת ביותר. כל משפחה מקבלת 2 ארגזי מוצרים, ארגז ירקות ושובר קניה לרכישת קפואים (בשר עופות ודגים). המיזם המרגש ממומן ע"י הקרן לידידות וארגון החסד 'כולל חב"ד', שרכש את המוצרים, ארז והכין את סלי המזון ומפקח על החלוקה שתבוצע בסיוע מתנדבים שנענו לקריאת הרשויות המקומיות.

"זהו המעשה הנכון, בזמן הנכון ובצורה הנכונה" התבטא הגר"י מצגר שליט"א בהתפעלות, תוך שהוא 'מפשיל שרוולים' ומצטרף אל צוות האריזה במתחם הענק שבאזור התעשייה בקרית מלאכי.

שעה ארוכה עסק הרב במלאכת הקודש של אריזת סלי המזון. "הדאגה לזולת היא אצלנו ערך עליון וכבר בימי קדם קבעו חז"ל את התקופה הזו כזמן בו חובה לפקח ולוודא שכל יהודי יגיע לחג הפסח מוכן ונטול דאגה".

"אני גאה ליטול חלק בפרויקט הזה שיעניק תחושת 'בני חורין' לעשרות אלפי נזקקים – וקורא לכל מי שיכול להתנדב בהכנת וחלוקת סלי המזון. יחד נוכל להבטיח חג כשר ושמח לכל יהודי בכל מקום" סיכם הרב מצגר.

מנהל כולל חב"ד בישראל הרב מענדי בלוי הביע בפני הרב הראשי תודה נרגשת על המחווה הנדירה והייחודית שמעודדת את כל העוסקים בפרויקט חשוב זה ומציבה בראש סדר היום הלאומי את הפעילות החיונית של דאגה לזולת והצלת חיים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.