מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תש״ע 14.03.2010

המופע המוזיקלי של תיכון "בנות מנחם" לוד

ביום רביעי, אור לכ"ה אדר, יום הולדתה של הרבנית חיה מושקא ע"ה, התקיים בלוד המופע המוסיקלי השנתי של בית הספר ● המופע "ספרי לי ניגון' עסק בסיפורים שמאחורי הניגון החסידי. המסר שהודגש הוא שאין "סתם ניגון" ומאחורי כל ניגון חסידי עומד מחבר עם סיפור של מאורע או תקופה ומצב נפשי פנימי  לסיפור המלא
המופע המוזיקלי של תיכון

כתבת COL

ביום רביעי, אור לכ"ה אדר, יום הולדתה של הרבנית חיה מושקא ע"ה, התקיים בלוד המופע המוסיקלי השנתי של ביה"ס.

לקראת שבע בערב, גדשו את אולם "דנוור" בלוד מאות אימהות, אורחות, צוות ותלמידות שנהנו מכל רגע.

המופע "ספרי לי ניגון", שנכתב ובוים ע"י המורה נחמה דינה שור, עסק בסיפורים שמאחורי הניגון החסידי. המסר שהודגש הוא שאין "סתם ניגון" ומאחורי כל ניגון חסידי עומד מחבר עם סיפור של מאורע או תקופה ומצב נפשי פנימי.

"בנות מנחם" הוא תיכון בו פועלת מגמת מוסיקה מעולה, והיה מאוד מרגש לראות את כל התלמידות על הבמה מנגנות חי את כל היצירות והניגונים במהלך הערב. שלא כמו אירועים אחרים, זהו מאפיין ייחודי של המוסד: אין פלייבקים, אלא שירה ונגינה חי על הבמה- באורגניות, סקסופונים, חלילי צד וקלרניטות. על ההפקה המוסיקלית/

העיבודים והחזרות עמלו רבות המורות שרה לומר והמורה לריסה פרלמן. סייעו בעדן המורות עינב איטח ואלה שפירא. במופע שולבו סרטים מצולמים של התלמידות, ומיטב המולטימדיה עמדה לשירות החסידות... על ההפקה הטכנית עמדו בהצלחה ובמסירות מלכה לאה פריד והמורה חנה זיס.

מנהלת ביה"ס, הגב' טלי אטדגי, יוזמת המופע והעומדת בראשו, קראה לכל הקהל באולם לקבל החלטה טובה לזכות הרבנית, להעשיר את ספרית הניגון החסידי בכל בית, ולהקפיד על הזדמנויות שונות להאזין להם במהלך ימות השבוע והשבת.

המנהלת הודתה למנכ"ל ביה"ס, הרב שבתאי מיכאלי, על מסירות ומאמץ ללא לאות לטובת התלמידות והצלחת המופע, וכן לכל צוות המורות והמחנכות שהתגייסו באופן מוחלט להרמת המופע ותרמו רבות לאווירה טובה ומאוחדת. התלמידות נהנו מהעשייה הברוכה ויצאו נשכרות ומלאות חיות חסידית אל עבר המשך שנת לימודים תש"ע.

יש לציין שכעת עומדת עונת הרישום לשנה"ל תשע"א בעיצומה, ומועד ב' למבחני כניסה יתקיים ביום ג' , ר"ח ניסן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.