מערכת COL | יום כ"ה אדר ה׳תש״ע 11.03.2010

מישהו זוכר את יום ההולדת שלך (פ)

שליח, רוצה לאחל מזל טוב למקורבים של בית חב"ד, אבל לא מספיק? מנהל בית ספר, רוצה לשמור על קשר עם בוגרי המוסד, ולא תמיד זוכר? בעל עסק, רוצה לשמח את הספקים והלקוחות ביום ההולדת, אבל אין לך זמן? במלאת 22 שנים להכרזת הרבי על מבצע יום הולדת, בחברת KeySharon עורכים מבצע יום הולדת מיוחד ומציעים לכם מזכרת חגיגית וייחודית: ערכת מתנה מעוצבת ליום הולדת, המורכבת מבקבוקוני לחיים מסוגים שונים, חפיסות או חטיפי שוקולד, איחול מזל טוב אישי וקטע קצר על יום הולדת בעין חסידית. לפרטים מלאים ולתמונות  
מישהו זוכר את יום ההולדת שלך (פ)
צילום יח"צ: עזריאל יצחקי
שליח, רוצה לאחל מזל טוב למקורבים של בית חב"ד, אבל לא מספיק? מנהל בית ספר, רוצה לשמור על קשר עם בוגרי המוסד, ולא תמיד זוכר? בעל עסק, רוצה לשמח את הספקים והלקוחות ביום ההולדת, אבל אין לך זמן?
במלאת 22 שנים להכרזת הרבי על מבצע יום הולדת, בחברת KeySharon עורכים מבצע יום הולדת מיוחד ומציעים לכם מזכרת חגיגית וייחודית: ערכת מתנה מעוצבת ליום הולדת, המורכבת מבקבוקוני לחיים מסוגים שונים, חפיסות או חטיפי שוקולד, איחול מזל טוב אישי וקטע קצר על יום הולדת בעין חסידית. ערכה מקורית המשמחת את הגוף והנפש ומשאירה טעם טוב בפה. מי שמקבל את מתנת יום ההולדת הזו, הכוללת בקבוקון "משקה" ופארבייסען, לא ישכח אותך כל השנה...
שלוחים רבים ובעלי שמחות כבר הזמינו עבור מכריהם וידידיהם ערכות מזל טוב, שגררו תגובות נלהבות בקרב מקבלי השי. ב KeySharon מורידים ממך גם את העול הכרוך בזכירת תאריכי ימי ההולדת. באפשרותך להעביר רשימת תפוצה של חברים, מקורבים או בני משפחה, עם תאריכי יום ההולדת שלהם, וב KeySharon כבר ידאגו לשלוח אליהם את המתנה בדיוק ביום ההולדת, עם הלוגו והשם שלך.
ניתן לשלב בקבוקוני וודקה, ליקרים במגוון טעמים וצבעים, יין של הרבי ומספר סוגי שוקולד.
 
ערכות יום ההולדת מצטרפות לשלל המוצרים הנוספים שמציעה KeySharon במהלך כל השנה: בקבוקוני משקה ומזכרות לחתונות ואירועים, משלוחי מנות בנגיעה אישית עם הקדשה מעוצבת ומתנות נוספות לשלוחים ומוסדות.
 
לפרטים והזמנות חייגו: 054-6681776 [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.