מערכת COL | יום כ"ד אדר ה׳תש״ע 10.03.2010

קריאת המגילה בתוככי הכלא האימתני ברוסיה ● תיעוד

רק כעת שיחררו שירות בתי הסוהר של "יירצעבו", מרחק 800 ק"מ ממוסקבה - את התמונות מחג הפורים האחרון, בהם נראת הפעילות המיוחדת של הרבנות הצבאית ברוסיה, בתוככי בית הכלא האימתני ● היו אלו תלמידי הישיבה גדולה "תומכי תמימים" במוסקבה שיצאו לנסיעה הארוכה, במסגרת הפעילות החשובה של הרבנות הצבאית ברוסיה  לדיווח ולתמונות 
קריאת המגילה בתוככי הכלא האימתני ברוסיה ● תיעוד
צילום: kommersant
כתב COL

רק כעת שיחררו שירות בתי הסוהר של "יירצעבו", מרחק 800 ק"מ ממוסקבה - את התמונות מחג הפורים האחרון, בהם נראת הפעילות המיוחדת של הרבנות הצבאית ברוסיה, בתוככי בית הכלא האימתני.

היו אלו תלמידי הישיבה גדולה "תומכי תמימים" במוסקבה: הת' מנחם מענדל סלומינסקי והת' יצחק אניקיוניק, שיצאו לנסיעה הארוכה כ"כ, במסגרת הפעילות החשובה של הרבנות הצבאית ברוסיה, בראשות השליח הרב אהרן גורביץ, בחגים כמו בכל השנה כולה.

התמימים הביאו איתם המון שמחת חג, לאותם אסירים יהודים, שהתאספו בבית הכנסת הייחודי הקיים בתוככי הכלא, לקריאת מגילה, הנחת תפילין וקיום מצוות החג, ככל שהתאפשר.

האסירים גם קיבלו משלוח מנות, שנבדק היטב ע"י רשויות הכלא ואושרו לבסוף. למשלוח המנות צורפו גם מכתב מרבה הראשי של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, המעודד את האסירים ושיזכרו את אביהם שבשמים, הצופה ומביט על כל יהודי והיהודי באשר הוא, דואג, שומר ומקשיב לתפילתם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.