מערכת COL | יום כ"ג אדר ה׳תש״ע 09.03.2010

סבתו של מוישי הולצברג נבחרה ל"אשת השנה" בעפולה

במסגרת ארועי חודש האשה הבינלאומי השתתפו מאות נשים בערב חגיגי בהיכל התרבות עפולה, בו נבחרה כ – "כאשת השנה" – "אשה בחותמה" הגב' יהודית רוזנברג - "הסבתא של מוישי הולצברג" ● הפרס הוענק לה "על היותה דוגמה ומופת בנחישותה ובזקיפות קומתה באוספה כוחות להתגבר על אסונה הגדול, באובדן בתה וחתנה רבקי וגבי הולצברג הי"ד בפיגוע הדמים במומביי, באמצה את נכדה היתום" "  לסיפור המלא
סבתו של מוישי הולצברג נבחרה ל
מוישי הולצברג עם אביו השליח הרב גבריאל הולצברג הי"ד

כתב COL

במסגרת ארועי חודש האשה הבינלאומי השתתפו מאות נשים בערב חגיגי בהיכל התרבות עפולה, בו נבחרה כ – "כאשת השנה" – "אשה בחותמה" הגב' יהודית רוזנברג - "הסבתא של מוישי הולצברג".

פרס זה ניתן לה, כפי שנכתב בתעודת ההוקרה, "על היותה דוגמה ומופת בנחישותה ובזקיפות קומתה באוספה כוחות להתגבר על אסונה הגדול, באובדן בתה וחתנה רבקי וגבי הולצברג הי"ד בפיגוע הדמים במומביי, באמצה את נכדה היתום, והיותה לו לאם ולחיק חם ואוהב, בהנצחתה שמות יקיריה בפעולות מצווה וגמילות חסדים, על דרכה היחודית בצניעות ובנחישות, על נתינה ללא מיצרים, ועל הטבעתה את חותם אישיותה המלבבת והקורנת בקרב כל הבא במחיצתה.

הקהל צפה בסרט שתיעד את פעילויות החסד של הגב' יהודית רוזנברג, גמ"ח בגדי מלכות תפארת רבקה חלוקת מזון למשפחות נזקקות מידי שבוע, והקמת מועדון לנשים: "אשת חיל", ועוד מעשה חסד ופעילות ציבורית עניפה בגשמיות וברוח, וכן סיפרה יהודית על ההתמודדות היום יומית האמונה והביטחון בה'.

"ההתמודדות היום יומית אינה קלה בכלל", אמרה, "אולם משימת הקודש גידולו של מוישי-"אוד מוצל מאש"- הוא נותן את הכח, להתמודד ולהטביע בנו את "חותם" הנתינה, שליחותנו החדשה באה לידי ביטוי ב-חותם האמונה חותם הבטחון בבורא עולם, חותם של התמודדות עם קשיים, חותם של הפיכת החושך לאור, החותם להפוך את היגון- לתנופה של התחזקות וצמיחה, ע"י הרצאות ברחבי הארץ, דברי חיזוק ועידוד מעל גלי האתר השונים מאז ארוע האסון.

היא הודתה יהודית לסנדרה- המטפלת המסורה שהצילה את מוישי בשפה האנגלית המובנת לה. גם סנדרה קבלה תעודת הוקרה מפורום הנשים.

היה זה ערב מרגש, שלא הותיר עין יבשה, ערב של קידוש ה', קידוש שם הרבי וקידוש שם חב"ד. בעת הענקת התעודה ע"י ראש העיר מר אבי אלקבץ שבו הודה לרבנית יהודית רוזנברג על פועלה בכל שכבות הציבור ציין ראש העיר שבמהרה יבנה "בית גבי ורבקי"- "בית מעשים טובים" שבו יהיו משכן לכל פעילויות החסד בגשמיות וברוח ובהנצחת זכרם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.