מערכת COL | יום כ"ב אדר ה׳תש״ע 08.03.2010

והזוכה בתחרות: "א ג'ואיש סטאר": בנימין משה מלוד ● גלריה

"הזמיר מלוד" הת' בנימין משה, בן ה-20, הוא המנצח הגדול בתחרות הזמר: "א ג'ואיש סטאר" של COLlive.com שנערכה אמש (ראשון) בניו יורק במסגרת הקונצרט השנתי "סול טו סול" ● מצויד בגיטרה שלו ביצע בנימין משה את השיר שהלחין "רוממו ה' אלוקינו" ושהקליט לאודישן ששלח לתחרות ● את תחרות הגמר הנחה הזמר בני פרידמן ובמהלכה הנעים בקולו הזמר אברהם פריד במיטב ניגוני חב"ד לסיפור המלא 
והזוכה בתחרות:
צילום: Meir Pliskin/COLlive
כתב COL

"הזמיר מלוד" הת' בנימין משה, בן ה-20, הוא המנצח הגדול בתחרות הזמר: "א ג'ואיש סטאר" של COLlive.com שנערכה אמש (ראשון) בניו יורק במסגרת הקונצרט השנתי "סול טו סול". הוא קיבל פרס בסך 500 דולר מתנת ר' דודי פרקש בעליה של חברת Financial Group.

במהלך הקונצרט עלה כל אחד משלושת הפיינסליסטים שעלו לגמר: בנימין משה מלוד, אברהם אוחיון משטרסבורג, ושוקי סעדון מפאריז לשיר את שירו. שלושת השופטים בתחרות היו: גדול הזמר החסידי אברהם פריד, הבדרן החסידי מענדי פעלין, ומיכאל סוחר.

מצויד בגיטרה שלו ביצע בנימין משה את השיר שהלחין "רוממו ה' אלוקינו" ושהקליט לאודישן ששלח לתחרות. "התקשרתי להורים שלי מיד לאחר קבלת הפרס. הם היו ערים בביתם וחיכו במתח לתוצאות", סיפר בנימין משה ל-COLlive.com שאירגן את התחרות.

שני הפיינסליסטים האחרים שהגיעו לגמר אברהם אוחיון בן 24 משטרסבורג ביצע את השיר 'עלה קטן', ואילו שוקי סעדון מפאריז בן ה-20 ביצע את "מכניסי רחמים".

את תחרות הגמר הנחה הזמר בני פרידמן ובמהלכה הנעים בקולו הזמר אברהם פריד במיטב ניגוני חב"ד. על המסכים הוקרנו קטעי וידאו שנערכו על ידי יענקי טייטלבוים על החיים בקראון הייטס.

הקונצרט כולו נערך לטובת ילדים עם צרכים מיוחדים, ובמהלכו הוענקה תעודה הוקרה לר' יוסי ומיכה סופר מבעלי COLlive ומפיקי תחרות כוכב הזמר 'כוכב היהודי על עזרתם הרבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.