מערכת COL | יום כ"ב אדר ה׳תש״ע 08.03.2010

קורס בסוד הפרשה החדש: "מסע אל מסתרי ספר ויקרא"

שלוחי חב"ד בישראל, המעבירים שיעורים רבים בפרשת השבוע, יעבירו סדרת שיעורים אחידה לפרשת ויקרא, "מסע אל מסתרי ספר ויקרא" מתוך חומרי עזר לסדרת שיעורים חדשה "בסוד הפרשה" של צעירי-חב"ד ● ביוזמתו של בית חב"ד המרכזי בבאר שבע, בראשות הרב שניאור זלמן גורליק, מוצע החומר לכלל השלוחים, והשלוחים יכולים להשתמש בכך, בהתאמה לכל מקום ומקום ● על החידושים שבקורס הנוכחי  לסיפור המלא
קורס בסוד הפרשה החדש:

כתב COL

שלוחי חב"ד בישראל, המעבירים שיעורים רבים בפרשת השבוע, יעבירו סדרת שיעורים אחידה לפרשת ויקרא, "מסע אל מסתרי ספר ויקרא" מתוך חומרי עזר לסדרת שיעורים חדשה "בסוד הפרשה" של צעירי-חב"ד הערוכים בידי השליח הרב חיים הבר, 'שליח-תורה' בבית חב"ד המרכזי בבאר שבע.

החומרים כוללים דף עזר למרצה וחומר לימוד ומקורות למשתתפי השיעור. הדפים ערוכים בטוב טעם, על פי שיחותיו הקדושות של הרבי, מעוצבים כראוי והופכים את השיעור לחווייתי ומוצלח.

לקראת השבתות בהן קוראים את פרשיות ספר 'ויקרא', הזדרז הרב חיים הבר והכין את כל סדרת הדפים לעשר הפרשיות. הדפים ייכרכו כחוברת למרצה וחוברת לתלמיד, ויאפשרו עריכת סדרת שיעורים מתוכננת מראש ומושכת קהל.

ביוזמתו של בית חב"ד המרכזי בבאר שבע, בראשות הרב שניאור זלמן גורליק, מוצע החומר לכלל השלוחים, והשלוחים יכולים להשתמש בכך, בהתאמה לכל מקום ומקום. הרב גורליק סיפר על השינויים שנעשו בקורס לאחרונה:

לקראת קורס זה, התגבש צוות מקצועי של חברי מערכת השלוחים הרב מנחם מענדל אלישביץ, הרב חיים הבר והרב משה טברדוביץ. הצוות מכין יחד את השיעורים ומקבל את ההחלטות הנדרשות בנוגע לעריכת הקורס כולו. הוחלט לקחת נושא מרכזי בכל פרשה ולהקיף אותו בצורה יסודית, מכל צדדיו. לדוגמה, בפרשת ויקרא נבחר נושא הקורבנות, תוך שהוא מלובן לעומק מזוויותיו השונות.

כמו תמיד, הושקעה מחשבה רבה בכך שהשיעור יהיה מעניין ומלא סיפורים ודיונים. כדי להקל את זרימת השיעור, רוכזו השאלות לדיון יחד בתחילת כל קטע. בחוברת לתלמיד תפסו שני מדורים חדשים: "בפתח השיעור" – דברי רקע כלליים על השיעור; ו"מן המעיין" – מקורות נוספים למעיינים בנושא הנלמד.
 
גם העלון השבועי בסוד הפרשה עבר מתיחת פנים בתקופה האחרונה, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה תוכנית. נוספו בו מדורים, כמו ראיון אישי עם אחד ממשתתפי הקורס בארץ ובעולם, פתגם חסידי ופינת הלכה. מטרתו של העלון לאפשר למשתתף "לקחת" את השיעור לביתו ולידידיו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.