מערכת COL | יום כ"א אדר ה׳תש״ע 07.03.2010

גיליון מעיינותיך למחשבת חב"ד מס' 24 ● להורדה

גיליון מעיינותיך למחשבת חב"ד מס' 24 יצא בימים אלו על ידי תורת חב"ד לבני הישיבות הפועל במסגרת צעירי-חב"ד ומופץ במאות ישיבות וכוללים ברחבי הארץ. בגיליון שיוצא לאור לקראת חודש ניסן מופיעים מאמרים מרתקים מענייני דיומא ובענייני חסידות בכלל ● בגיליון גם מדור חדש של נקודות ב"עבודה" ממאמרי הרבי וכן המדור הוותיק "גדול שימושה" של רשימות אדמו"ר הריי"צ נ"ע  להורדת הקובץ
גיליון מעיינותיך למחשבת חב

גיליון מעיינותיך למחשבת חב"ד מס' 24 יצא בימים אלו על ידי תורת חב"ד לבני הישיבות הפועל במסגרת צעירי-חב"ד ומופץ במאות ישיבות וכוללים ברחבי הארץ. בגיליון שיוצא לאור לקראת חודש ניסן מופיעים מאמרים מרתקים מענייני דיומא ובענייני חסידות בכלל.

הרב יואל כהן מאריך בביאור שאלת הבן החכם והתשובה אליו על פי שלושה הסברים שונים המופיעים במאמרי הרבי. הרב נחום גרינוולד מבאר את הקשר בין חסידות לקבלה ואיך הקבלה היא ביאור על חסידות והרב יחזקאל סופר מציג את מאמרו המחודש בעניין הבינוני שבתניא בגרסה משופרת.

בגיליון גם מדור חדש של נקודות ב"עבודה" ממאמרי הרבי זי"ע וכן המדור הוותיק "גדול שימושה" של רשימות אדמו"ר הריי"ץ. תכנית "לב לדעת" של תורת חב"ד מפרסמת בעמוד האחורי על הימי עיון וחזרה בחודש ניסן ועל הרשמה למסלול קצר חדש.

לגיליון מעיינותיך ביקוש בקהל רחב ביותר של מבקשי ה' מהקנאים במאה שערים ועד לסטודנטים רבים באוניברסיטאות ברחבי הארץ, וכמובן אלפי בני הישיבות הגבוהות, הגדולות וההסדר בכל רחבי הארץ להם מחולק הגיליון בצורה מסודרת ומדוקדקת.

להורדת הקובץ בפורמט PDF: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.