מערכת COL | יום כ"א אדר ה׳תש״ע 07.03.2010

ירושלים: מנהלי בתי חב"ד נפגשו בבניין העירייה

מנהלי בתי חב"ד בירושלים התכנסו באולם הישיבות של הקומה השישית בבניין עיריית ירושלים ● המפגש נועד כדי לעמוד על הצרכים המיוחדים של כל שליח ושליח וכדי לתת בידי השלוחים את הכלים הטובים ביותר בעבודתם מול גורמי העיריה השונים ● את המפגש כיבד בנוכחותו חבר מועצת העיר הרב יעקב הלפרין,  ומ"מ ראש העיר ירושלים הרב יצחק פינדרוס שבירכו את השלוחים על עבודתם המסורה  לסיפור המלא
ירושלים: מנהלי בתי חב
כתב COL

מנהלי בתי חב"ד בירושלים התכנסו באולם הישיבות של הקומה השישית בבניין עיריית ירושלים למפגש מקומי.

הכינוס אשר הוזמן לפי בקשת הרב יעקב הלפרין, חבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעיריה, נועד כדי לעמוד על הצרכים המיוחדים של כל שליח ושליח וכדי לתת בידי השלוחים את הכלים הטובים ביותר בעבודתם מול גורמי העיריה השונים.

הרב הלפרין סקר את אשר נעשה בתקופה האחרונה בעיריה למען בתי חב"ד בירושלים ושמע מכל אחד מהשלוחים על הבעיות והקשיים שיש לכל אחד במקומו.
בין יתר הדברים התווה הרב הלפרין יחד עם השלוחים את פעילויות חב"ד הקרובות לחגי פורים, פסח ול"ג בעומר וזאת כדי למצות את היכולות והפוטנציאל המירבי מול עירית ירושלים לתקופה זו.

את המפגש כיבד בנוכחותו מ"מ ראש העיר ירושלים הרב יצחק פינדרוס, אשר בירך את השלוחים על עבודתם המסורה. הרב פינדרוס הבטיח כי ימשיך לסייע בכל נושא שיידרש לבתי חב"ד ולפעילויות חב"ד בירושלים.

השלוחים הודו לשליחם בעיריה הרב יעקב הלפרין על האוזן הקשבת ועל ארגון הכנס החשוב ולמ"מ ראה"ע הרב יצחק פינדרוס על הסיוע שמעניק לשלוחי הרבי ועל רצונו הכן בסיוע לבתי חב"ד ולפעילותם ברחבי העיר ירושלים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.