מערכת COL | יום כ"א אדר ה׳תש״ע 07.03.2010

שבת שכולה התרוממות למדריכות ורכזות 'בת מלך'

כ-200 מרכזות, מדריכות ונציגות מכל רחבי הארץ, התכנסו במלון 'גולדן טאוור' באשקלון לשבת שכולה התרוממות. כבר משעות הצהריים של יום שישי, החלו לזרום לאשקלון מדריכות, מרכזות ונציגות שהגיעו מכל רחבי הארץ. מקרית אתא ומאשדוד, מכפר חב"ד ומניצן, מירושלים ומאלעד ומעוד עשרות מקומות בהם פזורים סניפי "בת מלך ובנות חב"ד" לסיפור המלא
שבת שכולה התרוממות למדריכות ורכזות 'בת מלך'
200 מדריכות, אלפי חניכות. תנועת הנוער של בנות חב"ד 'בת מלך'
כתבת COL

כ-200 מרכזות, מדריכות ונציגות מכל רחבי הארץ, התכנסו במלון 'גולדן טאוור' באשקלון לשבת שכולה התרוממות. כבר משעות הצהריים של יום שישי, החלו לזרום לאשקלון מדריכות, מרכזות ונציגות שהגיעו מכל רחבי הארץ. מקרית אתא ומאשדוד, מכפר חב"ד ומניצן, מירושלים ומאלעד ומעוד עשרות מקומות בהם פזורים סניפי "בת מלך ובנות חב"ד". מכל רחבי הארץ הגיעו הבנות שזכו להדריך ולהיות שותפות לתנועה של הרבי – "בת מלך".

את פני הבנות קיבל צוות "בת מלך ובנות חב"ד" בראשות ר. גורביץ ור. דייטש בברכת ברוכות הבאות. בכניסתן קיבלה כל אחת תיקיה עם תוכניה, דפי הדרכה ושי מתוק.

המוטו של השבת היה "ואשרי חלקו שזכה לזה"- מתוך מכתבו של הרבי למי שהודיעו על התעסקות בענייני הדרכת ילדי ישראל. הגב' שרה זילברשטרום מנשי ובנות חב"ד ברכה את כל המשתתפות העוסקות בעבודת הקודש, בשליחות החינוכית של "נוער מדריך נוער". בליל שבת נערכה התוועדות חסידית עם הגב' ד. פרוס והגב' צ. קורץ- מנהלת הסניפים. בהתוועדות דובר על השליחות החשובה בעבודת הקודש- חינוך והדרכה.בהתוועדות נטלו כולן חלק פעיל מי בסיפור ומי בנקודה חסידית מהרבי. גם לאחר שעת הסיום הרשמית ניתן היה לראות עד השעות הקטנות של הלילה קבוצות של בנות המשוחחות ודנות מה תפקיד דורנו, ומה הרבי דורש כאשר מבקש מאיתנו להפוך את העולם...

הרב פלס, שליח תורה באשקלון, ריתק את כולן בדבריו הנלמדים מפרשת תרומה, שכאשר תורמים- נתרמים. הרב דוד גוראריה, משליחי הרבי בחולון ביאר את תפקיד המתנדבות במסירות בבת מלך ובבנות חב"ד, באמצעות הנכתב בפרשת השבוע על ההתנדבות בבניית המשכן.

רגעי השיא היו ללא ספק בסעודות השבת. השירה וההתלהבות הרקיעו שחקים, ניתן היה לראות את האנרגיות הרבות שנמצאות באולם, ומשירה לריקודים- כל המרכזות, מדריכות והנציגות נעמדו יחדיו לריקוד ספונטני - אשרינו שזכינו.

על ארגון השבת עמלו בהנהלת "בת מלך" ר. דייטש, ר. גורביץ, צ. קורץ ור. הר צבי יחד עם הרכזות המחוזיות מ. וילהלם, מ. גורביץ, מ. גופין ומ.ל. פריד. בליווי הרבנית דבורה בוטמן מארגון נשי ובנות חב"ד.

המדריכות חזרו לביתן בהרגשה מרוממת, במטרה להמשיך לתרום ולרומם, ולקרב במהרה את ביאת משיח צדקנו אמן. למזכירות התנועה הגיעו תגובות חמות על השבת, כולן מחכות כבר לשבת הבאה...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.