מערכת COL | יום כ"א אדר ה׳תש״ע 07.03.2010

ד"ר רוזן: לגרש תלמידים בקראון הייטס שלא חוסנו מחזרת

מנהלי בתי הספר היהודיים בקראון הייטס נפגשו עם ד"ר אלי רוזן בכדי לדון באיום מחלת החזרת המתפשטת במהירות. ד"ר רוזן הזהיר במהלך הדיון כי הבעיה היא לא רק את החזרת, אבל גם מחלות בעתיד וסיפר כי לפחות 1,500 איש בניו יורק, רובם יהודים חרדים, חלו במחלת החזרת מאז הקיץ האחרון ● ד"ר רוזן הציע לגרש מבתי הספר את התלמידים שלא חוסנו גם אם הוריהם מסרבים לחסנם "מטעמי דת"  לדיווח ולתמונות  
ד
צילום: COLlive.com

כתב COL

מנהלי בתי הספר היהודיים בקראון הייטס נפגשו עם ד"ר אלי רוזן בכדי לדון באיום מחלת החזרת המתפשטת במהירות. ד"ר רוזן הזהיר במהלך הדיון כי הבעיה היא לא רק את החזרת, אבל גם מחלות בעתיד וסיפר כי לפחות 1,500 איש בניו יורק, רובם יהודים חרדים, חלו במחלת החזרת מאז הקיץ האחרון.

המחלה שכיחה יותר בקרב זכרים, והתריע כי תלמידיים לא מתחסנים ובשל כך עלולים להדביק אחרים במחלה. במהלך האסיפה הועלתה הטענה כי החיסון עלול לגרום לאוטיזם, וד"ר רוזן מיהר לענות כי "לא היה לי מקרה אחד שילד נפגע מהחיסון. חיסונים לא פוגעים באנשים. מה שראיתי הוא מקרי המוות שנגרמו על ידי אנשים שלא חוסנו".

בפגישה, השתתף גם חבר בד"ץ של קראון הייטס הרב יעקב שווי שהקשיב בתשומת לב להסברים הרפואיים. המשתתפים הסכימו כי יש צורך להתמודד עם הטיעונים נגד החיסון, ולפרסם מכתב מרופאים ורבנים. ד"ר רוזן ציין גם כי "הרבי הזכיר חיסונים רבים ממכתביו".

ד"ר רוזן הציע לגרש מבתי הספר את התלמידים שלא חוסנו גם אם הוריהם מסרבים לחסנם "מטעמי דת".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.