מערכת COL | יום כ' אדר ה׳תש״ע 06.03.2010

ששון ושמחה במלונות קייב הבירה

אורחי מלונות קייב הבירה, שגרירים, אישי ציבור, רבני העיר ושלוחים התאספו לסעודת פורים רבתי במלון 'האייט' בקייב הבירה. שם שרתה שמחה וששון לאין קץ, שמחת עד דלא ידע אמיתית, כולם מחופשים ושמחים בשמחת החג, קיימו את כל מצוות החג החל ממקרא מגילה ומסיים בעד דלא ידע לסיפור המלא
ששון ושמחה במלונות קייב הבירה
אורחי מלונות קייב הבירה, שגרירים, אישי ציבור, רבני העיר ושלוחים התאספו לסעודת פורים רבתי במלון 'האייט' בקייב הבירה. שם שרתה שמחה וששון לאין קץ, שמחת עד דלא ידע אמיתית, כולם מחופשים ושמחים בשמחת החג, קיימו את כל מצוות החג החל ממקרא מגילה ומסיים בעד דלא ידע.

מלון "הייאט" הקצה את האולם הגדול ביותר לאירוע, ותרם גם את שף המלון שיסייע בהכנת המעדנים כראוי למצוות החג.

לסעודה נקראו שגרירי המדינות בבירה, שלוחי הרבי בקייב ובסביבה, אנשי עסקים, יחד עם ר' פולי תרמו רבות לשמחה והתוכן היהודי בסעודה. סגן ראש העיר קייב מר יבגני (שמשון) צ'רבננקו הגיע במיוחד לשמוע את המגילה וקיום מצוות החג, ותרם רבות להרמת הגאווה היהודית.

על הנחיית האירוע הופקד האמן המפורסם מר ז'ניה ציפורניאק היהודי שהנחה את האירוע באומנות רבה, וערך גם את חידון החג. הסעודה ערוכה הייתה כיד המלך, כל הנכנס חייב היה להופיע בבגדי תחפושת מתאימים, והשתתף בתחרות התחפושת המוצלחת.

במהלך הסעודה נאמרו דברי תורה וברכה ע"י שגרירי מדינת ישראל, ארה"ב ובריטניה. כמו"כ חידון מיוחד נערך לנבחרי הקהל, חידון ברמה על משמעות, היסטוריה ומצוות החג.

האווירה המחשמלת הוציאה את המשתתפים לריקודים סוערים לתוך הלילה לקול צלילי מוזיקה יהודית בשמחה עד בלי די, והעיר קייב צהלה ושמחה.

בסיום הערב הכל הודו לר' פולי והרבנית דבורה על יוזמתם הברוכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.