מערכת COL | יום י"ט אדר ה׳תש״ע 05.03.2010

השנה יותר מתמיד: 600 בחורים יצאו למרכז שליחות

שבועיים לאחר פתיחת ההרשמה ל'מרכז שליחות' לקראת חג הפסח הקרב ובא, נסגרה היא השבוע, כאשר מאות טפסים מכל רחבי העולם הגיעו אל משרדי 'מרכז שליחות' שע"י 'המרכז לענייני חינוך' ● הראיונות שנמשכו אף ביום חמישי ונערכו בקבוצות ויחידים, הראו את החשיבות של אנשי המל"ח לעניין, כשהם מנסים לברור את בחירי התמימים למה שהרבי ראה בו חשיבות עליונה, תוך שהם מחדדים אצל המרואיינים את המסר של "שלוחו של אדם כמותו" לסיפור המלא
השנה יותר מתמיד: 600 בחורים יצאו למרכז שליחות
צילום: ברוך עזאגווי

שבועיים לאחר פתיחת ההרשמה ל'מרכז שליחות' לקראת חג הפסח הקרב ובא, נסגרה היא השבוע, כאשר מאות טפסים מכל רחבי העולם הגיעו אל משרדי 'מרכז שליחות' שע"י 'המרכז לענייני חינוך'.

כשלב ראשוני לקראת יציאתם של מאות הבחורים לשליחות, החלו מארגני המיזם ביום רביעי השבוע בסדרת ראיונות שנערכו במשרדי תנועת חב"ד העולמית, בהם נטלו חלק סיו"ר המל"ח, הרב משה קוטלרסקי ומנהל 'מרכז שליחות' הרב שניאור נג'ר.

הראיונות שנמשכו אף ביום חמישי ונערכו בקבוצות ויחידים, הראו את החשיבות של אנשי המל"ח לעניין, כשהם מנסים לברור את בחירי התמימים למה שהרבי ראה בו חשיבות עליונה, תוך שהם מחדדים אצל המרואיינים את המסר של "שלוחו של אדם כמותו".

בשנים עברו מאות בחורים יצאו מטעם 'מרכז שליחות' למאות נקודות ברחבי העולם, מניו זילנד עד קניה, ופרו להולנד, לעזרת השלוחים, או למקומות נידחים בהם אין בית חב"ד קבוע, בכדי להביא לשם את מסר חג החירות, עם כל ההידורים.

"השנה, יותר מתמיד, מספר היוצאים למרכז שליחות עומד על קרוב ל-600 בחורים, מספר שובר שיאים בתולדות 'מרכז שליחות'" מספר ר' שניאור נג'ר שיחד עם הרב מענדל קוטלרסקי עובדים הם ללא לאות להצלחת המיזם. "מדהים לראות משנה לשנה את הרצון וההיענות מצד התמימים לעשות את הפסח בשליחות הרבי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.