מערכת COL | יום י"ט אדר ה׳תש״ע 05.03.2010

רבני חב"ד ישתתפו בחנוכת בית כנסת ע"ש הרמב"ם בקהיר

בלעדי: משלחת מיוחדת של רבני חב"ד תצא ביום ראשון הקרוב למצרים על מנת להשתתף בחגיגת חנוכתו מחדש של בית הכנסת ההיסטורי על שם הרמב"ם הממוקם בלב הרובע היהודי העתיק בקהיר ● בבית כנסת זה נערכו במשך מספר שנים חגיגות סיומי הרמב"ם על ידי המשלחת המיתולוגית של רבני חב"ד שהייתה נוסעת במיוחד לשם כך למצריים וזכתה בשעתו להוראות מפורטות ולהתייחסויות מיוחדות מהרבי לסיפור המלא
רבני חב
משלחת רבני חב"ד חברי המשלחת מדליקה נר חנוכה על אחת הפירמידות בקהיר
בלעדי: משלחת מיוחדת של רבני חב"ד בראשות רבה הראשי של אילת הרב יוסף הכט תצא ביום ראשון הקרוב למצרים על מנת להשתתף בחגיגת חנוכתו מחדש של בית הכנסת ההיסטורי על שם הרמב"ם הממוקם בלב הרובע היהודי העתיק בקהיר.

בית כנסת זה כבר קיים מאות שנים ולפי מספר גרסאות הרמב"ם עצמו התפלל שם בתקופת שהותו בקהיר. בית הכנסת עמד שומם במשך תקופה ארוכה מאוד ולאחרונה ביוזמת ממשלת מצריים ובשיתוף עם הקהילה היהודית המקומית שוקם בית הכנסת בעלות של קרוב לשני מיליון דולר.

בבית כנסת זה נערכו במשך מספר שנים חגיגות סיומי הרמב"ם על ידי המשלחת המיתולוגית של רבני חב"ד שהייתה נוסעת במיוחד לשם כך למצריים וזכתה בשעתו להוראות מפורטות ולהתייחסויות מיוחדות מהרבי.

בשל כך פנו אנשי הקהילה היהודית במצריים אל הרב הכט להשתתף ביום חגם ולנהל את טקס חנוכת בית הכנסת המחודש. בחגיגה צפויים להשתתף קהל רב ובראשם חברי משלחת רבני חב"ד: רבה הראשי של אילת הרב יוסף הכט, רבו של כפר חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי, רב המועצה האזורית מטה בנימין הרב שמעון אליטוב, ראשי הקהילה היהודית במצרים, שגריר ישראל במצריים, שגרירים לשעבר ואורחים נכבדים נוספים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.