מערכת COL | יום י"ח אדר ה׳תש״ע 04.03.2010

המהפכה החסידית בבתי-הספר בישראל: 3,000 תלמידים הצטרפו

למעלה מ-3000 תלמידים בבתי-ספר על-יסודיים בישראל לומדים בשבועות האחרונים שעות רבות במסגרת מערכת הלימודים, עם רבניהם ומוריהם, את נושא השמחה לפי תורת החסידות ● יחידת הלימוד המהודרת מבית 'מעיינותיך לצעירים' הופצה ב-400 בתי-ספר על-יסודיים דתיים בישראל, תיכונים, מקיפים, אולפנות וישיבות תיכוניות ומורים רבים הזמינו כמות גדולה ממנה ללימוד עם תלמידיהם בחודש אדר לסיפור המלא
המהפכה החסידית בבתי-הספר בישראל: 3,000 תלמידים הצטרפו
למעלה מ-3000 תלמידים בבתי-ספר על-יסודיים בישראל לומדים בשבועות האחרונים שעות רבות במסגרת מערכת הלימודים, עם רבניהם ומוריהם, את נושא השמחה לפי תורת החסידות.

יחידת הלימוד המהודרת מבית 'מעיינותיך לצעירים' הופצה ב-400 בתי-ספר על-יסודיים דתיים בישראל, תיכונים, מקיפים, אולפנות וישיבות תיכוניות ומורים רבים הזמינו כמות גדולה ממנה ללימוד עם תלמידיהם בחודש אדר.

בתחילת החוברת מופיע מכתב רשמי מהרב ד"ר יוחאי רודיק המפקח על לימודי מחשבת ישראל בחינוך הדתי בו הוא מציין את הצמא הגדול הקיים בקרב בני הנוער לתורת החסידות ומסביר שבחר בעורכים המומחים בתחום זה.

את החוברת ערכו הרב משה שילת, הרב מנחם איתן והרב אהרון ברנשטיין בהתייעצות עם צוות מורים במחשבת ישראל בחינוך הדתי/

החוברת מחולקת לפרקים ופרקי משנה ובנויה בצורה מקצועית, מושכת ומרתקת. טקסטים מקוריים של גדולי החסידות מופיעים בניקוד מלא עם קטעי קישור, בתוספת שאלות מנחות ומשימות.

המשוב שמתקבל על-ידי המורים מראה על התלהבות מיוחדת וצפיה דרוכה ליחידה הבאה ובימים אלו שוקדת המערכת על החוברת שתופיע בחודש אייר ותיוחד לנושא 'אהבת ישראל' עם דגש על תורות הבעל שם-טוב בנושא זה לקראת יום ההילולא ה-250 שלו בחג-השבועות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.