מערכת COL | יום י"ח אדר ה׳תש״ע 04.03.2010

עוצמה: 700 אברכים ישתתפו בשבוע הבא בתוכנית 'לב לדעת'

בעוד מספר שבועות, ייערכו ימי עיון בירושלים, במרכז ובדרום לכ-700 אברכים משתתפי תכנית 'לב לדעת' מכל החוגים התורניים בישראל ● 100 אברכים הצטרפו בחודש האחרון בעקבות מכתבו של הרב יורם אברג'ל מנתיבות כל הפרטים
עוצמה: 700 אברכים ישתתפו בשבוע הבא בתוכנית 'לב לדעת'
אברכי תכנית "לב לדעת" שוקדים כבר חודשיים ימים על לימוד סוגיית אחדות ה' המיוסדת על שער היחוד והאמונה, מאמרי הרבי הרש"ב ושיחות הרבי, לקראת המבחן והכינוס הגדול באסרו חג השבועות לרגל 250 שנה להסתלקות הבעש"ט.

הסדרה השניה של ימי החזרה והעיון תתקיים בימי 'בין הזמנים' של חודש ניסן ב-3 מוקדים שונים ברחבי הארץ: בישיבת תורת אמת בירושלים, בישיבת ההסדר ברמת גן ובהיכל כולל רב פעלים בנתיבות.

יום העיון בירושלים יתקיים בב' ניסן יום הסתלקות אדמו"ר הרש"ב ויסתיים בהתוועדות מיוחדת עם הרב חיים שלום דייטש, לפניו יעבירו שיעורים בסוגיא הנלמדת הרב שניאור זלמן גופין והרב יחזקאל סופר.

בישיבת ההסדר ברמת גן יפתח את יום הלימוד שיעורו של ראש הישיבה הרב יהושע שפירא שרבים מתלמידיו רשומים בתכנית. לאחריו יעבירו שיעורים הרב שניאור זלמן גופין והרב אפרים דמיכובסקי.

בנתיבות מתוכנן יום העיון לאיסרו חג הפסח ובמהלכו יעביר הרה"צ ר' יורם אברג'ל שיעור בחומר הלימודים בנוסף לרב יחזקאל סופר והרב אפרים דמיכובסקי.

עשרות רבות של אברכים בני תורה ספרדים נרשמו בשבועות האחרונים לתכנית בעקבות מכתב מיוחד שכתב הרב יורם אברג'ל בו הוא ממליץ בחום רב על הצטרפות לתכנית הלימוד של "לב לדעת" בסוגיית אחדות ה' ובין היתר כותב: "אשרי עין ראתה כל אלה, לימוד אורה של תורה שער היחוד והאמונה של אור עולם בעל התניא זיע"א, אשר כל אור התורה והחסידות גנוז בו אשר אין שום ספק שהבקי בו יקויים בו ובזרעו וצדיק באמונתו יחיה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.