מערכת COL | יום י"ח אדר ה׳תש״ע 04.03.2010

בורסת היהלומים התבלבלה

מאות ילדים נסחפו בהופעה פורימית מלהיבה של יובל המבולבל לכבוד חג פורים. הב חגי הלוי בירך את הנוכחים ואמר – "אני מאחל לכל הילדים והמבוגרים שהשמחה של פורים תלווה אותנו לאורך כל השנה" ● מאות ילדים של חברי בורסת היהלומים התכנסו למשתה פורים עם כוכב הילדים – יובל המבולבל. הילדים נסחפו בהופעה ולמרבה ההפתעה גם המבוגרים גילו בקיאות בשירים. האווירה באולם הייתה פורימית, שמחה ומבדחת לסיפור המלא
בורסת היהלומים התבלבלה
מאות ילדים נסחפו בהופעה פורימית מלהיבה של יובל המבולבל לכבוד חג פורים. הב חגי הלוי בירך את הנוכחים ואמר – "אני מאחל לכל הילדים והמבוגרים שהשמחה של פורים תלווה אותנו לאורך כל השנה".

מאות ילדים של חברי בורסת היהלומים התכנסו למשתה פורים עם כוכב הילדים – יובל המבולבל. הילדים נסחפו בהופעה ולמרבה ההפתעה גם המבוגרים גילו בקיאות בשירים. האווירה באולם הייתה פורימית, שמחה ומבדחת.

הרב חגי הלוי, יו"ר ועדת תרבות של הבורסה, בירך את הילדים ואמר – "מרדכי היהודי כינס את הילדים ולימד אותם תורה ובזכות הבל פיהם של תינוקות של בית רבן הסיר מעלינו הקב"ה את גזירת המן. האמונה החזקה של הילדים היא שגרמה לנס של "נהפוך הוא" ואני מאחל לכולנו – ילדים ומבוגרים – ששמחת החג הזה תימשך לאורך כל השנה כולה".

מעבר לאווירת השמחה דאגה הבורסה גם בחג זה לקיים מצווה של הכנסת אורחים – להצגה הוזמנו  50 ילדים מכפר הילדים נווה יהודה אותם מאמצת בורסת היהלומים כבר שנים רבות.

נציג ילדי הכפר הודה לבורסת היהלומים על הכנסת האורחים ועל ההזמנה למופע.
גם בתחום משלוחי המנות ניכרה ההנחיה של הבורסה לקיים מצוות צדקה ותרומה – בהתאם לכך נרכשו משלוחי המנות שחולקו לילדים מעמותת איזי שפירא שמטפלת בילדים פגועים ובכך קיימה הבורסה מצווה כפולה – משלוח מנות ועזרה לנזקקים.

הרב חגי הלוי אמר בהקשר זה – "כל דבר שאנחנו עושים אנחנו חושבים איך לא רק לשמח את הילדים שלנו אלא גם לתרום ולשמח ילדים נוספים. אני שמח על כך שגם במסגרת הפורימית הזו הצלחנו לקיים את הערכים החשובים האלה של הכנסת אורחים ותרומה לקהילה".
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.