מערכת COL | יום י"ז אדר ה׳תש״ע 03.03.2010

מאות בערב השנתי לטובת 'הקרן הארצית ליולדת'

כ-300 נשים מכל רחבי הארץ הגיעו לאולם 'שרת' בפתח תקווה להצדיע לאם בישראל, ולהצדיע לקרן הארצית ליולדות, ע"ש הרבנית חיה מושקא נ"ע ● במרכז הערב עמדה 'שירת המעלות' – הופעה מלאה, מרתקת, מלבבת ומצחיקה של האמן מוטי גלעדי ולהקתו – 'קולן'. האמן הכין הופעה מיוחדת לנשי חב"ד, מתאימה לראש חודש אדר וברוח התרומה ליולדות. הוא עודד את הנשים לאורך הערב כולו לתרום ולהשתתף במכירות הפומביות. הנשים נהנו מכל רגע לדיווח ולתמונות 
מאות בערב השנתי לטובת 'הקרן הארצית ליולדת'
'שירת המעלות' - מר מוטי גלעדי ולהקן 'קולן'
כתבת COL

כ-300 נשים מכל רחבי הארץ הגיעו לאולם 'שרת' בפתח תקווה להצדיע לאם בישראל, ולהצדיע לקרן הארצית ליולדות, ע"ש הרבנית חיה מושקא נ"ע.

הן קודמו בבר עוגות מפואר, אשר לא יאומן כי עשוי היה כולו מאפה בית, מעשה ידיהן של נשים אדיבות ומוכשרות מכפר חב"ד. עוגות, עוגיות, פוטיפרים ושאר מתוקים מרהיבי עין וטעימים לחיך הוגשו לכל משתתפת ביחד עם שי אישי.

באווירה נעימה נפתח הערב על ידי המנחה נחמה דינה קוזלובסקי, אשר הדגישה את החיבור בין חודש שבט לאדר בערב זה אשר נערך בראש חודש אדר, חיבור הגלום גם ביום פטירתה והולדתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסון נ"ע, החלים בחודשים אלו, ואשר לעילוי נשמתה נוסדה הקרן לפני 15 שנה.

בערב שולבו קטעי וידאו על פעילות 'הקרן הארצית ליולדת' ונאמרו דברים על ידי הגב' בתיה קמינצקי אודות נתינה אמיתית, מתובלים בסיפורים חסידיים.

במרכז הערב עמדה 'שירת המעלות' – הופעה מלאה, מרתקת, מלבבת ומצחיקה של האמן מוטי גלעדי ולהקתו – 'קולן'. האמן הכין הופעה מיוחדת לנשי חב"ד, מתאימה לראש חודש אדר וברוח התרומה ליולדות. הוא עודד את הנשים לאורך הערב כולו לתרום ולהשתתף במכירות הפומביות. הנשים נהנו מכל רגע.

הערב נחתם בעיבוד מיוחד ללחן המוכר של פרק התהלים 'שיר המעלות בשוב ה' את שיבת ציון' מתוך תקווה שכבר בראש חודש אדר נזכה לשוב ה' את שיבת ציון, בזכות נשי ישראל הצדקניות המרבות בשמחה ובילודה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.