מערכת COL | יום י"ז אדר ה׳תש״ע 03.03.2010

שמחת פורים לא פסחה על העיר מודיעין

שמחת פורים לא פסחה על העיר מודיעין בסיוע פעילות הרחבה של בית חב"ד מודיעין בראשות השליח הרב ברוך סלונים ● ביום פורים החלה הפעילות בחלוקת משלוחי מנות וחבילות מזון למשפחות נזקקות יחד עם מתנות לאביונים. הרב סלונים יחד עם פעילים נוספים הגיעו לתחנת המשטרה המקומית וקיימו את מצוות החג עם שוטרי ומתנדבי התחנה לדיווח ולתמונות 
שמחת פורים לא פסחה על העיר מודיעין

שמחת פורים לא פסחה על העיר מודיעין בסיוע פעילות הרחבה של בית חב"ד מודיעין בראשות השליח הרב ברוך סלונים.

ביום פורים החלה הפעילות בחלוקת משלוחי מנות וחבילות מזון למשפחות נזקקות יחד עם מתנות לאביונים. הרב סלונים יחד עם פעילים נוספים הגיעו לתחנת המשטרה המקומית וקיימו את מצוות החג עם שוטרי ומתנדבי התחנה בראשות מפקד התחנה מר יורם ברינה. הרב סלונים קרא את מגילת אסתר, וחילקו להם חבילות משלוחי מנות.

בהמשך יצאו הפעילים לקניון עזריאלי, שם התקבצו מאות אנשים ברחבה העליונה, הרב סלונים קרא להם את מגילת אסתר, כשילדים רבים מחזיקים רעשנים ובכל פעם שהוזכר "המן" נשמע קול רעש גדול של מחיית המן. בסיום חולקו משלוחי מנות ויצאו בריקוד סוחף להביא את השמחה הגדולה לעיר.

לאחמ"כ קיימו סעודת פורים רבתית משפחתית, בהשתתפות קהל רב, בסעודה הזו הוזמנו גם משפחות נזקקות ואנשים שהיו זקוקים לשמחה מיוחדת.

הרב סלונים הסביר את מהות שמחת פורים, בהמשך שימחו בדרנים וחקיינים, השמחה היתה עד דלא ידע. בסיום הסעודה ניגש אחד המשתתפים לרב סלונים, ואמר לו, הרבה זמן שאני לא שמח , והערב זכיתם להביא לי שמחה, בתקוה שהיא תימשך.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.