מערכת COL | יום ט"ז אדר ה׳תש״ע 02.03.2010

תכירו את הבקתה הציורית של ר' משה מזרחי מראש-פינה

האורח השבועי ב"אחד משלנו" הוא ר' משה מזרחי, בעל בקתות הנופש "בין השיטים" בראש-פינה ● בפנים: איזו אפיזודה הוא זוכר ממלחמת לבנון השניה, למה צימר עדיף ממלון, מה הקשר להדלקת נרות ראשונה בצימר, ומדוע בעל צימר דואג ללקוחותיו יותר מבעל עסק רגיל? ● וכמו בכל שבוע: מרכז התקשורת החב"די סידר הנחה משמעותית ללינה בצימרים, במיוחד בשבילכם, הגולשים  לסיפור המלא
תכירו את הבקתה הציורית של ר' משה מזרחי מראש-פינה
מאת נתי רבינוביץ, COL

האורחים השבועיים: משה ומנוחה-רחל מזרחי, ראש פינה.

שם העסק: בקתות בין השיטים (מתוך תשובה של הרבי באגרות קודש).

שנת הקמה: תשס"ו.

מה ניתן למצוא: שתי בקתות עץ כפריות וחמימות, המעוצבות בכל פרט לציבור שומר תורה ומצוות. בכל בקתה חדר שינה,סלון, פינת אוכל ומטבחון מאובזר היטב. אפשר למצוא כל הדרוש לשבת, ללא צורך להביא ציוד מהבית- נסינו לחשוב על הכל. חצר גדולה, פינות ישיבה וערסלים.

מסר: 1) להיות בעל צימר זה הרבה מעבר לענין של בעל עסק ולקוח, כי הלקוח הוא בעצם אורח שלנו - מכינים היטב לקראתו, מקבלים אותו במאור פנים, דואגים שיהיה לו הכי נח ונעים.

2) עוד נקודה, כשרואים כמה שזה טוב לאנשים לקחת פסק זמן ממרוץ החיים ולשנות מקום, ולשנות אווירה. חוזרים הביתה עם כוחות מחודשים.

המיוחדות בשילוב של איש עסקים וחסיד חב"ד: להיות בעל עסק בענף התיירות ולהפוך גם את זה לשליחות. דרך האירוח אצלנו אנשים עושים הכירות עם הרבי ועם חב"ד. ישנם אנשים שנכנסים הביתה זמן קצר לפני הדלקת נרות ורואים שולחן שבת אמיתי אולי בפעם הראשונה בחייהם.

הלקוחות החב"דים: תמיד כיף לנו לאפשר לאנ"ש להכיר את הקהילה הנפלאה והמיוחדת שיש כאן בראש פינה ולהתפלל בבית הכנסת העתיק.

אפיזודה מעניינת: לא תארנו לעצמנו ששבועות ספורים אחרי שנפתח את הצימרים, תפרוץ מלחמה. אבל זה מה שקרה. מלחמת לבנון השניה החלה, כל ההזמנות בוטלו - בקושי התחלנו לעבוד, וכבר סגרנו. אבל אורחים בסוף היו לנו - פתחנו את הבקתות מדי פעם לחיילים שירדו ללילה אחד מלבנון אבל גרו מדי רחוק כדי להגיע הביתה. אז אצלנו הם קבלו מקלחת חמה ומיטה נעימה. אחד אפילו אכל אתנו סעודת שבת.

יש עדיפות לצימר על מלון? אם כן, מה היא: אין אחד יותר טוב מהשני. תלוי מה אתה מחפש. בצימר יש יותר פרטיות וגם יחס אישי. האווירה חמימה. אתה נמצא בטבע. בצימר יש לכם דירה לעצמכם. אפשר להנות גם במלון וגם בצימר - אך כל אחד זה חווי'ה מסוג אחר.

מה לקוח חרדי מחפש בצימר: אני חושב שהכי חשוב לו להרגיש "בבית"- שלא יצטרך לחשוש ממראות "בעיתיים". שמה שיש בצימר יתאים לאורח החיים שלו (ציוד לשבת, ברכונים, קופה צדקה, כשרות, וכו'). התפילות מאד חשוב לו. שיהיה בקרבת בית כנסת פעיל ומקוה לפני התפילה.

טלפון: 04-6935136 או 052-2252770.

אתר אינטרנט: בקתות בין השיטים.

איך מגיעים: למי שיש GPS, הכתובת היא: הרימונים 7, ראש פינה. למי שאין, פשוט נוסעים בכביש 90 עד צומת ראש פנה, פונים שמאולה לתוך הישוב ומטלפנים אלינו ונכיוון אתכם.

מבצע בלעדי לגולשי COL: אמצע השבוע (יום ראשון עד יום רביעי) - 20% הנחה לזוג על הזמנה של 2 לילות. (לא כולל חגים) המבצע עד סוף חודש סיון.

 שבועות קודמים:
בן-ציון סוכרנקו, "אופטיקה בן-ציון"
חוני מרוזוב, "הכל לבית"
חנן אוחנה, "דיפלומט - אופנה לגבר"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.