מערכת COL | יום ט"ז אדר ה׳תש״ע 02.03.2010

פעילות חב"ד נתניה בפורים נצחה את סערת הגשמים

אלפי יהודים מנתניה ואורחיהם מחוצה לה, ילדי העיר, מחנות צה"ל, השוטרים, אנשי כיבוי אש ומד"א, וגם הקשישים והמוגבלים, הרגישו השנה את שמחת הפורים במלוא מובן המילה, וזאת בעקבות עבודתם המסורה של פעילי חב"ד בראשות רב הקהילה ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב מנחם ולפא ובארגון מנהל אגף הפעילות הרב נח סוליש לתמונות  
פעילות חב

כתב COL

אלפי יהודים מנתניה ואורחיהם מחוצה לה, ילדי העיר, מחנות צה"ל, השוטרים, אנשי כיבוי אש ומד"א, וגם הקשישים והמוגבלים, הרגישו השנה את שמחת הפורים במלוא מובן המילה, וזאת בעקבות עבודתם המסורה של פעילי חב"ד בראשות רב הקהילה ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב מנחם ולפא ובארגון מנהל אגף הפעילות הרב נח סוליש.

המונים המונים הצטופפו ב"אהל המגילה" הענק, שהקימה חב"ד ב"כיכר ציון", בו נערכו במהלך כל היום קריאות מגילת אסתר ופעילות פורים שמחה לילדים ולהוריהם.  יתר הפעילים התפרסו בכל רחבי העיר ופרבריה, והביאו את השמחה להמונים ולכל המגזרים. את המבצע האדיר חתמה מסיבת פורים ענקית, בהשתתפות מאות רבות של ילדים שהתקיימה ב"שושן פורים" בקניון השרון.

150 פעילי חב"ד בנתניה שהתייצבו בקו הזינוק של "מבצע פורים", לא תארו לעצמם את ההצלחה המסחררת לה יזכו בס"ד, כאשר יצליחו "לכבוש בסערה" את סערת הגשמים והרוחות של יום חג הפורים. בחלק הארי של הפעילות לא הפריעו הגשמים לחב"דניקים שהלכו בהצלחה "בין הטיפות". ולא רק שעמדו במשימות כפי שהיה בשנים האחרונות, אלא הוסיפו עליהן כהנה וכהנה. ללא ספק היה זה מבצע פורים אדיר, שלא ישכח!

הפעילים המסורים של חב"ד בקרו בבתי האבות שברחבי העיר, במרכזים לקשיש ולמוגבל ובמעון הנכים הצעירים, והביאו את שמחת החג, קריאת המגילה ומשלוח מנות לדיירים. החיילים שבבסיסי צה"ל שבאיזור, זכו למסיבות פורים עליזות קריאת המגילה, וקבלו משלוח מנות, מליבם החם של החב"דניקים. משלוח מנות ושמחת החג ניתנו בשפע גם לתחנות המשטרה, מד"א וכיבוי האש. כאשר כולם הביעו את תודתם לחב"ד. גם אלמנות צה"ל ומשפחות נפגעי הטרור שבאזור, לא נשכחו, וקבלו משלוחי מנות מהודרים, בתוספת עידוד ושמחה מהפעילים שהגיעו במיוחד עד ביתם.

בית חב"ד לדוברי צרפתית בראשות הרב יעקב מאזוז, ברח' גד מכנס, ארגן גם הוא קריאות מגילה מידי שעה לקהל גדול ומגוון והכין לא פחות מ 15,000 שקיות משלוחי מנות, שחולקו במהלך החג!

בליל החג וכן לקראת סיומו, ארגנו הפעילים סעודות ומסיבות פורים, במרכזי בתי חב"ד שבכל השכונות, לקהל הרחב שישב והשתתף בהתוועדויות השמחות, עד לשעות המאוחרות.

ב"שושן פורים" התקיימה מסיבת פורים ענקית בקניון השרון, בהשתתפות מאות ילדים והוריהם שסחפה את כל באי הקניון הענק, למסיבה תוססת ועליזה, עם תוכנית מרתקת על תכני החג ומופע מיוחד של האמן אסי כהן, שהדהים את הילדים בפעלולים ויצירות עשויות מבלונים בשלל צורות וגדלים, כשבסיום המופע נכנס האמן לתוך בלון ענק, לתדהמת הצופים.

תודה מיוחדת: לקהילת חב"ד נתניה שנרתמה כולה לפעילות, לתלמידי ישיבת חב"ד בנתניה ובראשם 'השלוחים' לישיבה וראשי את"ה, שעמלו במסירות אין קץ להצלחת פעילויות אדירות אלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.