מערכת COL | יום י"א סיון ה׳תשס״ד 31.05.2004

נדחתה בשבוע החלטת בית המשפט בענין אגו"ח

היום נפתח המשפט בעתירה שהגיש הרב משה אשכנזי מתל-אביב נגד אגו"ח באה"ק. בדיון היום הגיע לשיאו הניצול הציני שעושים באיש כמה מחרחרי ריב ומדון. די היה לראות את מראה הגעתו לבית המשפט, נשען על מקלו, מלווה בירמיהו קליפה מבאר שבע, בשעה שכל "יפי הנפש" שבוחשים בקדירה לא העיזו להראות את פרצופם. כפי שניתן היה להעריך מראש, הרב משה אשכנזי ישב מן הצד (עד כדי ביזיון) בכל המגעים שניהל עורך דינו. האיש שעימו נועץ עורך הדין היה ירמיהו קליפה, אדם שאין לו תפקיד כלשהו באגו"ח. השופט לא איפשר לרב משה אשכנזי לספר סיפורים, אלא מיקד אותו בחקירה הישירה, וזו כמובן לא הוסיפה לו כבוד. מפאת כבוד משפחתו אנו נמנעים מפירוט החקירה. בסופו של דבר ניכר היה כי השופט אינו מעוניין להיכנס כלל לעשרות עמודי התביעה ונספחיה, ולכל מערכת ההשמצות שנלוותה לכך, והחליט כי העותר יגיש את סיכומיו בכתב בתוך שלושה ימים, ושלושה ימים לאחר מכן יגישו המשיבים את הסיכומים שלהם בכתב, ואז ייתן את החלטתו.
נדחתה בשבוע החלטת בית המשפט בענין אגו
הרב אשכנזי עם "יועצו" קליפה. בדיון אמר אשכנזי: "אני לא מכיר בבית-דין רבני חב"ד". צילום: מאיר דהן
לכתבה זו התפרסמו 75 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
75 תגובות
1.
בושה
י"א סיון ה׳תשס״ד
חוץ מחילול כבודו של הרבי זי"ע וחילול כבוד חב"ד לא היה שם כלום.
2.
אהבת ישראל
י"א סיון ה׳תשס״ד
צריך להיות באחדות "ואהבת לרעך כמוך"...
חבדניק אוהב ישראל
3.
בושה וחרפה
י"א סיון ה׳תשס״ד
ממש בושה וחרפה מספיק לראות את התמונה היחידה ששמתם כדי לראות איך אנשים חצופים כמו החתן שלו וילשנסקי או כליפא מתעללים באדם כזה זקן . שלא מביאים לו לא כבוד ולא שום דבר חוץ מזילזול ועד הוא אומר שהוא לא מכיר בבי"ד רבני אנ"ש.
4.
יוסי
י"א סיון ה׳תשס״ד
אני מתבייש ונכלם ממה שאני רואה ואני יכול לומר דבר אחד בחסידות אחרת כזה דבר לא היה קורה היו מטפלים באשכנזי וכל שאר הפושעים בצורה אחרת לגמרי והגיע הזמן שרבני חב"ד יקחו את העסק לידים בלי לגמגם באופן ברור כי הם אשמים במצב הם היו צריכים לעקור את השורש המשיחי בתחילה שהתחיל לגדול ואם לא עשו את זה אז שיעשו את זה היום אתם מאוד מאכזבים
5.
בושה ?
י"א סיון ה׳תשס״ד
באם מתביישים ? אז צריך להוריד את כל הידיעה הזאת
י"ל
6.
מצוה לפרסם עושי מצוה ולא עושי עבירה
י"א סיון ה׳תשס״ד
הרשב"א אומר מצוה לפרסם עושי מצוה ולא עושי עבירה וד"ל

חסיד כואב על המצב, זו המתנה שיש לנו לתת לרבי נשיא דורנו?
7.
5כניראה אתה צודק
י"א סיון ה׳תשס״ד
חבדניק אוהב ישראל
8.
רוצים תמונות!!!
י"א סיון ה׳תשס״ד
אתם לא צריכים להתבייש בשבילם...
אם הם לא מתביישים אז החסידות שעד היום הם למדו מצטערת להגיד אבל היא לא שווה!!!!
ושוב אם הם לא מתביישם אנחנו לא צריכם להתבייש בשבילם וצריך להפיץ את הבזיון שלהם אולי והלוואי שזה יעורר אותם!!!
9.
איש חושב
י"א סיון ה׳תשס״ד
אני מנסה לחשוב מי ממנהלי COL כל כך מתבייש ולא מצליח להעלות בראשי ולו שם אחד. אם באמת מתביישים יש להסיר הכתבה לגמרי.
אני מצטרף למגיבים האחרים, ומבקש להסיר את הכתבה כולה ולהפסיק לפרסם נושא זה בכלל. מספיק חילול השם גורמת התביעה עצמה, ולא צריך גם לפרסם את זה ולהוסיף עוד לחילול שם ה' , שם הרבי ושם ליובאוויטש.
10.
להודיע ברבים למען ישמעו ויראו!
י"א סיון ה׳תשס״ד
למרות כל הכאב והבושה לפרסם את מעללי הכנופי' הזאת, אין ברירה אלא להודיע ברבים את מעשיהם למען ישמעו ויראו!

להם מותר הכל. ערכאות, מסירות, הלשנות, השמצות, חילול שם ליובאוויטש, טרור, צפצוף על הרבנים, מלחמה במוסדות כ"ק אדמו"ר זי"ע, מלחמה בשלוחיו, וכו' וכו'.

ואנחנו כל הזמן רוצים להיות פיינע מענטשן.

מספיק, צריכים להודיע את מעשי התעתועים שלהם ואז יבינו התמימים שבתוכנו שצריך לידע וליזהר מפניהם.
11.
הגיע הזמן לומר את האמת.
י"א סיון ה׳תשס״ד
הגיע הזמן לומר את האמת הכואבת והנוראה מכול. אני כותב לראשונה בפורום. לראשונה בחיי נבואת זעם שלצערינו ולבושתינו מתממשת:

תוך כמה שנים לא יהיו שני חב"ד, יהיו משיחיסטים בלבד ו"העולם" יקרא להם חב"ד. מה יהיה עלינו? מצידי, אתם יכולים לנהוג באשכול זה כ'גזור-ושמור'. קחו את האשכול והניחו אותו מתחת לכרית הדמעות. מבלי להיות נביא (יש נביא בישראל..), אני מוכן לחתום על-כך שלא יארך זמן ואנחנו נתכנס בפינה, אבלים, כואבים ומבויישים, ונתבונן ונספר לילדינו בעיניים נוצצות, כיצד ליובאוויטש, היתה פעם יפה והמפוארת, נתמוגג על חלוקות הדולרים ועל ההתוועדויות ונוסיף לספר בעיניים דומעות, כיצד התפרקה לגורמים ונעלמה מהמפה היהודית - בדיוק כאותן חיות (הקודש) יחודיות שמתכחדות להן עם השנים. בדיוק כפי שברסלב החסידית נפלה, בהיעדר הנהגה חזקה בידיים של התמהוניים.

הגיע הזמן לומר את האמת. לא יעזרו לנו כל הקלישאות והדמוגגיות. לא יסייעו לנו משפטי המחץ שאנו מצטטים משיחות הרבי, כביכול. המקלות הרצוצים שאנו נשענים עליהם, לא יתמכו בנו במכולת החסידית. הרבי לא איתנו. הרבי לא לפנינו ולא מאחורינו. הרבי לא נעלם ולא יירד משמיים. ולמה? כי מתברר, למרבה המבוכה והצער, שאנחנו קהילה של שוטים ופוחזים. כאותו ילד קטן, שאביו מאחר לבית-הכנסת והוא נוהג כפוחז ומנצל את היעדר הפיקוח עליו. הרבי חינך אותנו לנהוג בחכמה, בינה ודעת, זעק והתחנן לנהוג באהבת-ישראל, ואנחנו, כבר למעלה מעשר שנים נוהגים בדיוק להפך. לית דין ולית דיין. אוכלים אחד את השני. 'איש את רעהו חיים בלעו'; בשם המשיח ובשם הגאולה המתמהמהת. אם יירד הרבי מהשמיים, לא יזהה אותנו ולא ירצה בנו. בינינו: הוא יעדיף את ליטאי-פורקי העול הבני-ברקיים מאשר ליובאוויטש החדשה. אם כבר זיבורית, עדיף את המקור.

אנחנו, החסידים, מאז ג' תמוז, יום חורבן בית-המקדש החב"די, היום בו שקעה השמש בצהריים ומסרבת בעיקשות לזרוח שוב, מתנהגים כפוחזים, כנק-ניקים חסידיים שמסתתרים במחשכים ומסרבים להכיר באמת, ממאנים ליטול את שרביט ההנהגה, ויתרנו על שופרו של הרבי. ויתרנו על המוסדות. בשם האחדות המזוייפת, ויתרנו 'להם' על פסיחה על שני הסעיפים; אם זה הכרזות תמוהות במקרה הטוב, או הצטלבות לתמונות ודגלים במקרה הרע. בשם האחדות הפיקטיבית ויתרנו על הכל. ה-כ-ל.

הניסיון של הרבנים להמנע מלהביט נכוחה, להנהיג את הציבור, להוכיח את החסידים בשער, ולעצור כבר ביום הראשון את המרכבה המידרדרת - והכל באיצטלא של 'אחדות' - גררה אותנו לעברי פי-פחת. תחתון שאין תחתון ממנו.

את האמת יש לומר. הגדיים נעשים תיישים, והתיישים, תיישים הם. אינם יודעים מיהו הרבי באמת. הם יודעים מיהו מלך-המשיח. ומלך המשיח שלהם הוא מנהיג של קהילה מפולגת. של אלפי אנשים שמבלבלים בין תכלת לקלא אילן: בערב מעודדים את מכבי תל-אביב ובבוקר לומדים חסידות (ועוד יבוא האויבער-חוכעם ויתגאה בכך). בעשר שנים האחרונות, מאז הסתלקות הרבי והתגלותו כמשיח ודאי, מה שמעסיק את כולם זה "באיזה צד אנחנו", "משיחיסט או לא משיחיסט" וכו' כו'. אין אהבת-ישראל שהרבי כה עורר עליה. אין 'חסידים-איין-משפחה' שהכרנו בילדותינו. הפכנו להיות קלישאה אחת גדולה. יותר נכון, חסידות-דמגוגיה שתתפוצץ לנו בפנים - וכבר מתנפצת: השבוע, עומדים אנשים שמתקרים חסידים, בעלי זקנים עבותים, מחנכים במוסדות חב"ד, ומעידים בבית המשפט(!) כנגד ראשי השלוחים שאותם הרבי מינה לתפקידם. 'מויסרים' כפשוטו (וכאן לא המקום להתערב מי צודק ומי לא). הרכבת מידרדרת לתהום ואין מי שיעצור אותה.

כל מי שמתעסק עם ה'רחוב' יודע דבר פשוט: העולם מסתכל על ליובאוויטש כקהילה תמהונית וכל חסיד הנפגש עם 'זר', חרדי או 'חילוני' (עם טיפת שכל) נבחן שבע פעמים, בטרם פתיחת העסקים איתו. אפשר לעצום את העיניים, או כמנהגם של משוכנעים שמכנעים את עצמם לומר: "שטויות, עברנו את פרעה, נעבור גם את זה".. "כבר היה לעולמים".. אבל, הפעם, ישנו הבדל פשוט ועיקרי. אין לנו שום הבטחה אלוקית לעתידנו. ההפך הוא מוחלט: כאן אנחנו מרימים יד בתורת משה. כאן אנחנו נוהגים בדיוק הפוך מהוראותיו הברורות של הרבי. כל בר-דעת, רואה שההנהגה היום בליובאוויטש שונה ב-360 מעלות מהנהגות החסידים בדורות הקודמים. הזיידע'ס שלנו (לא הסבים עם הג'ינס) מסתכלים עלינו ולא מזהים אותנו. הרבי איתנו רק אם אנו שומעים לו. הרבי יירד משמיים, רק אם ייראה שיש עם מי לעשות ביזנס. התורה אומרת "ובחרת בחיים". זה התנאי. משיח לא יבוא גם בעוד מאתיים שנה, באם אנחנו נהיה אלו שיקבלו את פניו.

אם נתבןנן, כיום, יש שלוש תנועות בליובאוויטש: ליובאוויטש (החסידים); המשיחיסטים (הערב-רב); וחב"ד האורגניזשיין, הארגון, השלוחים)).

את האמת יש לומר. ליובאוויטש החסידית נעלמת. נכון, ישנם בחורים חסידיים שיושבים וחוזרים תניא בעל-פה. נכון, ישנם בחורים שיכולים לשמש דוגמא ועושים רצונו של מקום. אבל הם מועטים ומתכחדים. בסניפי היכל-מנחם השונים יושבים מאות אנשים רציניים שלומדים חסידות, גם מבלי להמנות על משפחת חב"ד. אף אחד לא היה מאמין שהמשיחיות תגיע לאן שתגיע. שתכבוש כל כך הרב שטחים. שתחדור לכל כך הרבה פינות חבויות בחיינו. לדעתי, המשיחיסטים, יתחזקו ובגדול. בדיוק כפי שהנצרות התחזקה. לא פחות ולא יותר. כוח הטומאה ייתחזק והרבי ידע זאת וצפה זאת. עקבתא דמשיחא. הם כבר מזמן שכחו את המטרה האמיתית. אם הם יביטו אחורה, יש להם רק אחד שהם יכולים 'להתגאות' בו: שבתאי-צבי. יש להם עתיד. בדיוק כפי שלמוסלמים יש עתיד ובדיוק כפי שהאפיפיור ימשיך לשבת ברומא. המשותף לשלושתם: כולם רוכבים על גופותינו. גופות היהודים. החסידים.

וחב"ד, הארגון, ימשיך לפרוח. תנועת חב"ד תפרח כמו שהגו'ינט פורח. כפי שכל הארגונים היהודיים האקטיביים פורחים. או שיהיה חוק וסדר בארגון, או שכל שליח ינהג כרצונו. כבר היום, רבים מהשלוחים מכהנים כרבנים ועל-פניו נראה, שחב"ד הופכת להיות זרם אורתודוכסי נוסף ביהדות.

תקצר הירעה מלפרט את כל המעלללים ולתאר את החורבן. חייבים לעצור את המרכבה, ויש דרך אחת בלבד ולא פופולרית לעצור את ההידרדרות ולעמיד את עצמינו חזרה על הרגליים: להתנתק מהמשיחיים לגמרי. על הרבנים, המשפיעים, לצאת בקריאה: "מי לה' אליי". ללא התחכמויות וללא התחמקויות. מי שלא מוכן לקבל את מרות הנהגת חב"ד, ארויס. מהיום, בשידוכים מוסיפים סעיף מיוחד שמוודא שהחתן או הכלה לא משיחיים. ועד-כפר חב"ד או כל ועד של שכונה חב"דית אחרת, מוודא שאין למבקשים להשתכן קשר למשיחיות. מחרימים אותם לגמרי. שיקימו מוסדות, בית-דין, עיתון, כנסיות ומסגדים משלהם. שיעשו מה שהם רוצים. מה שבא להם. שרק לא יהרסו את היקר לנו. למען אחדות החסידים האמיתיים, למען ההתחזקות באהבת-ישראל האמיתית, יש לעשות ה-כ-ל ולהשאיר אותם מחוץ לגדר, ואם נעשה את זה, כבוד ליובאוויטש יושב, עטרת חב"ד תשוב ליושנה ונזכה לראות את החמור האמיתי, חמורו של משיח. אל תאמר מחר, פן יהיה מאוחר. וכבר מאוחר..
12.
C.O.L. עושה טעות גדולה!
י"א סיון ה׳תשס״ד
האתר עושה טעות ענקית שבדיווח הוא הולך לצד אחד כמו בכיתוב "יועצו של אשכנזי". אני חושב שאם תביאו דיווח "יבש" ללא נקיטת עמדה - האדם הישר והחכם יחליט לפי התגובות החריפות על חילול חב"ד וביזיון הרבי דרך המגיבים. כאשר אתם מביעים עמדה - הדעות שכותבים נחלשים כי אנשים חושבים שאתם שלחתם את התגובות לאתר של עצמכם! תחשבו על זה.

...........................................................

col- אין לנו זמן לכתוב תגובות..
13.
ל מגיב 11 חזק ואמץ כל מילה שוה זהב
י"א סיון ה׳תשס״ד
כל הכבוד לכותב תגובה זו אמת ויציב צריך להגיד את האמת פעם אחת לתמיד, ולהפרד מאנשי הכת החדשה שהתחילה לצמוח בחב"ד אדרבא צריך לארגן כנסים , והכריז מי לה' אלי , והוציא את אנשי הכת מקרב חסידי חב"ד, וכל שליח באיזה שהוא מקום בעולם ששיך לכת החדשה יוחלף מיד על ידי חסיד חב"ד אמיתי בלי שום חוכמות ויש לגרש אותם מבתי הכנסת שלנו ולא לפחד מפירוד, כי הפחד הזה יהרוס אתנו לגמי ויפה שעה אחת קודם, ישר כוח מגיב 11
14.
חייבים לפרסם
י"א סיון ה׳תשס״ד
אתם חייבים לפרסם את כל הפרטים והתמונות שהיו בבית המשפט למען ישמעו ויראו ושכולם יצחקו שקליפה מנהל לאשכנזי את הענינים
15.
קליפה ביזה את ר' משה אשכנזי
י"א סיון ה׳תשס״ד
מפני כבוד משפחתו של ר' משה אשכנזי'
לא נרד לפרטי הביזיונות שהוא עבר היום בבית המשפט , או יותר נכון שגרמו לו חתנו וילשאנסקי מצפת וכליפא מבאר שבע, והרי שזה היה צפוי ההשפלות שהוא עבר בבית המשפט ,והראיה לכך שזה היה צפוי מדוע אף אחד מכל בניו או נכדיו לא הגיעו להיות לידו ברגע מצער שכזה למה הם שלחו אותו עם כליפא לבד איפה היו כל בני משפחתו ???,
זה היה פשוט נורא לראות איך אדם כמו כליפא פשוט מוביל אדם מבוגר עם זקן לבן ועושה ממנו אפס מכניס אותו לאולם בית המשפט ומושיב אותו על כיסא זה היה פשוט מחזה מביש ,,
(היה מישהו ששאל את העו"ד של אשכנזי באמצע ההיתיעצויות למה אתה פוגע בלקוח שלך לפני אנשים לפחות תראה שאתה מתייעץ איתו ולא עם כליפא זה היה פשוט בולט הקטע הזה שהעו"ד של אשכנזי כביכול, בקושי דיבר איתו חוץ מלומר לו שלום ) לפני כמה זמן בכלל משה אשכנזי שמע על השם הזה כליפא ???
ולסיום אני רוצה להאמין שכל מה שנאמר מפיו של ר' משה אשכנזי נגד הבית דין נאמרו בעצם ממילים שהכניס לפיו אותו כליפא , שעל כליפא הכל מתקבל על הדעת כי הוא רק כמה שנים מסתובב ליד חסידי חב"ד ,
בקיצור פעם ראשונה שאני נתקל בכליפא הזה צריכים במהרה לסלק אותו מהנוף שלנו...
16.
ל11 אני בוכה בגללך
י"א סיון ה׳תשס״ד
1.חוצפה להבדיל בין סוגי החבדניקים
2.משיח יבו במהרה וזה ברור
3.בשליחות שום יהודי פשוט לא ישאל שליח מיהו משיחיסט חסיד או אירגון מסוים...
4.בזה שיש קצת חבדניקים אמיתם אתה צודק
5.אין שאלה שהרבי הו המשיח{אני לא משיחיסט}
6.חב"ד לא יברח אבל קצת יפרח {בלשונך}
7.אולי תהיה חברותי יותר !
הווי דן את כל האדם לכף זכות


חב"ד און ליין הסירו את הכתבה בבקשה
18.
מגיב מספר 11
י"א סיון ה׳תשס״ד
שאלתי היא:
האם אתה מאמין ברבי ובדבריו?
הרבי הבטיח שהגאולה קרובה ("הנה הנה משיח בא"), ולפי התסריט שלך משיח בכלל לא בא בחשבון, אפילו לא בתור אפשרות.
ואזכיר שהרבי הצר על כך ואמר שיש כאלו שלא מופרך אצלם שמשיח לא יבוא היום, ולא מחר וגם לא מחרתיים (איני זוכר את המילים המדוייקות, אבל זה הרעיון)
אני קורא לך ולרבים אחרים: אם ה' הוא האלוקים לכו אחריו ואם הבעל הוא האלוקים לכו אחריו. עד מתי אתם פוסחים על שני הסעיפים???
אם אתה מאמין ברבי ובדבריו הרי שהגאולה תבוא בימינו, ואם לא חפש חסידות אחרת המתאימה לטעמך.
19.
לתגובה 11!
י"א סיון ה׳תשס״ד
כל מילה בסלע!
חייב ללכת לפרסם את מה שרשמת בכל אתר! בכל מוסד! ובכל מקום אפשרי!
מה שנשאר לי לשאול את אלוקים.. 10 שנים לא הספיקו?
20.
לתגובה 13
י"א סיון ה׳תשס״ד
ת. 11 צודק רק בכמה דברים בושה וחרפה להגיד מוסר על חב"ד הריי זה היפך החסידות עולי קצת מוסר אבל לא לעשות כתבה שלמה
21.
חב"ד און ליין
י"א סיון ה׳תשס״ד
הסירו את הכתבה בבקשה

למען לא יריב קהיתנו הקדושה קהילת הרבי
22.
וילישנסקי הוא החרפה הנוראית
י"א סיון ה׳תשס״ד
על מעשים הרבה יותר פחותי ערך - בנושאים שנוגעים לדיני ממונות - היה בית-דין בחב"ד שהטיל חרם, כידוע לכל.

דווקא בדיני נפשות, כשאת רבם דקרו במובן הכי זול של הביטוי [ישראל מיידנצ'יק טוען בתצהיר שמונה לתפקידו לפני כעשר שנים על-ידי הרבי!] - לא קם בית הדין שמחרים את האיש.

אם מישהו מחפש פתרון - זה הפתרון. להחרים את וילישנסקי, שיוקע לדיראון עולם!

וילישנסקי הוא ברנס!
וילישנסקי הוא חיון!
וילישנסקי הוא החרפה הנוראית של קריאת תיגר נגד בי"ד רבני אנ"ש!
וילישנסקי הוא אביהם הרוחני של כל אלו שמפריעים לשלוחי הרבי בכל מקום שהם!
וילישנסקי הוא אבי אבות האנרכיה וההפקרות תוך גלגול עיניים לשמיים!

אותו יש להחרים בדין נח"ש. אין דרך אחרת.
23.
לבחור אפשרות אחת
י"א סיון ה׳תשס״ד
הוא לא חב"דניק או משיחיסט...

ז זהו

למרות שזה לא יעשה נחת לכ"ק אדמו"ר זצוק"ל
24.
אני מתגובה 16
י"א סיון ה׳תשס״ד
מי לה' אילי

אני לא צודק???
25.
תגובות טובות
י"א סיון ה׳תשס״ד
טוב שהתחלתם לקבל תגובות שמבקשים ממכם להסיר את הכתבה זאת אומרת שזה מפריע לקליפה וחברותו לכן תמשיכו להביא עוד תמונות ועוד תמונות ותעשו להם עוד בושות
26.
אים אגיד את האמת אז...
י"א סיון ה׳תשס״ד
יש משהו ש14 צודק אוליי צריך להשאיר
אבל אוליי לא צריך כי יהיה סכסוכים


אולייי
27.
תגובה ל11
י"א סיון ה׳תשס״ד
כל הכבוד.
מסכים עם כל מילה.
צריכים לפרסם ברבים!!
28.
הגיע הזמן לומר את האמת
י"א סיון ה׳תשס״ד
כל מילה זהב!!!!!!!
די לחרפה ולובשה. מקוה שלא יפלו דבריך על אוזניים ערלות.
29.
למגיב 11
י"א סיון ה׳תשס״ד
אתה משמש פה לאלפי חסידים,שרוצים התנתקות מוחלטת מהמטורפים,ורוצים לחזור לחיות בח"בד היפה,שהרבי הוא המוביל שלה ,ובהחלט יתכן שיתגלה כמשיח,
ולא להיות מאותם הוזים שאצלם הרבי חי וקיים.והוסיפו נוסחאות לתפילה ,והביאו אלימות למחנינו,ולא יודעים לציית לרבנים אלא אצלם הכל הפקר!
מערכת האתר,לפעמים מגלגלים זכות על ידי זכאי
בידכם לעצור את המגפה וההשתוללות!!
אנא עשו כל אשר ביכלתכם לפרסם מי הם המופרעים מה מעשיהם והעיקר איך אנחנו שרוצים להיות שפויים יכולים להישאר כאלו.
בהצלחה ובסוף אנו ננצח
30.
16 אנחנו כבר נפרדים...
י"א סיון ה׳תשס״ד
לדעתי אנשים כמוך אין להם עתיד בחב"ד אתם תיעלמו במהירות מהנוף ולכן הפרידה היא עובדה מוגמרת.

"חסידים" כמוך לא קיבלו את תנועת התשובה כשהרבי החל עם זה
"חסידים" כמוך לא אהבו את מבצע תפילין
"חסידים" כמוך לא אהבו את הרבי עם המבצעים
"חסידים" כמוך גם מרגישים נוח עם הקיצוניות של הרבי בעייני משיח
"חסידים" כמוך גם לא מבינים למה חבד ממשיכה להילחם עבור שלימות הארץ
"חסידים" כמוך רואים בחבד מפלגה מתנשאת ששייכת לגזע הארי. ב"ה שאתם במיעוט בחב"ד ועוד מעט גם המיעוט הזה יעלם. בהצלחה בהמשך דרכך החדשה....
31.
בושה וחרפה
י"א סיון ה׳תשס״ד
אני תלמיד בוגר של ישבת צפת
שאני רואה שהרב ולישנסקי
פונה לבתי משפט אינ מתביש שלמדתי בצפת חנחת אתנו לציית לרבנים למשפיעים ואתה בעצמך ממריד מחנך את התלמידים שלך לטרור בחב''ד בוש והכלם
את ילדי אני לו השלך לצפת
32.
chilul ashm
י"א סיון ה׳תשס״ד
toridu at acatava
b e v a k a s h a
33.
חילול ה'
י"א סיון ה׳תשס״ד
היפי נפש כותבים מפעם לפעם, 'תורידו את הכתבה זה עושה חילול ה' - דיי מספיק עד כאן. עד היום חשבנו שאכן זו הדרך לא לכתוב דברים שח"ו יעשו חילול ה' ותראו לאן היגענו.

היום אין מצב של חילול ה' בחב"ד, אנו אויר בעיניי הציבור לכן לא חלה האימרה חילול ה'.
34.
תמשיכו לצנזר תגובות
י"א סיון ה׳תשס״ד
שלא מתאימים לרוחכם. אתם בפניקה מושלמת
35.
ומה עם ה
י"א סיון ה׳תשס״ד
גם הוא בתמונה שם ועם כל הכבוד ל"רב" יגאל....
36.
תגובה לתגובה אני מתגובה 16
י"א סיון ה׳תשס״ד
18. אתה צודק
19.בושה וחרפה אתה לא צודק וגם ת.11 לא צודק
20. זה אני
21.זה אני
22.ו.23ו27אני לא מבין בדיוק מה אתה כותב אבל בכל זאת צריך להיות אהבת ישראל
24.זה אני
25.אוליי אתה צודק
26.זה אני
28.על מי אתה מדבר?
29.חצי תגובה אתה צודק חצי לא
31.מקיים הווי דן את כל האדם לחף זכות

חותם
אוהב כל יהודי

חב"ד און ליין הסירו הכתבה {אוליי}
37.
לתגובה 11 המוצלחת
י"א סיון ה׳תשס״ד
כל הכבוד. אתה פה לרבים מאנ"ש שכואבים את המצב.
יישר כוח.
38.
אני מתגובה 16
י"א סיון ה׳תשס״ד
יש כתבה חדשה בנידון
39.
אנשים!!!!!!!!!!!!!
י"א סיון ה׳תשס״ד
אתם מדברים ...מדברים... וכל אחד בטוח שהוא"מקנא לשם שמים"
אבל שכחתם דבר בסיסי:
לשון הרע שקול כנגד גילוי עריות, שפיכות דמים ועבודה זרה !!!!!!!! שימו לב כמה רכילות לשון הרע וביזוי כבוד תלמידי חכמים הולכים פה!!! ולא משנה מה הם עשו ולמה שכל אחד כבר מרגיש מעצמו שהוא יכול לדבר בצורה כזו לרבנים!!!
רב שמחל על כבודו אין כבודו מחול...!!!
40.
ל תגובה 11!!!
י"א סיון ה׳תשס״ד
אדוני!
הגמזת!!!!!!
יחי המלך!
41.
c.o.l -הפסיקו עם הפוליטיקות והלכלוך
י"א סיון ה׳תשס״ד
תהיו ניטרלים ומיד תורידו את הכתבה. די עם הרכילות הזו די!
42.
יוסי מ-4 תפסיק ללבות את האש!
י"א סיון ה׳תשס״ד
די עם השנאה כי:
"הקנאה, השנאה, התאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם"
שומר פיו ניצל מצרות רבות.
43.
36
י"א סיון ה׳תשס״ד
בתור מה אתה נותן ציונים ?
44.
תגובה ל40 המשיחי
י"א סיון ה׳תשס״ד
ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס. ארויס.

כמה פעמים צריך על כל מילה? עזוב את ליובאוויטש במנוחה!
45.
תגובה ל31
י"א סיון ה׳תשס״ד
כל הלומד מרבו אפילו אות אחת צריך לקרוא לו רבו אלופו וכו...
אתה לא מתבייש ? כפוי טובה!
46.
כל הכבוד לחב"ד און ליין
י"א סיון ה׳תשס״ד
אין כמוכם. מגינים על כבוד רבינו זי"ע.
47.
<<<התגובה נמחקה>>>
י"א סיון ה׳תשס״ד
48.
מה רוצים מהאתר?
י"א סיון ה׳תשס״ד
האתר הזה מייצג ידיעות נטו בלבד הוא לא מייצג את חב"ד, זה לא דוברות חב"ד האתר מתנהג לפי בעליו לפי מצפונו, אולי המשיחיסטים צריכים להסתכל סביב ולראות שהם כאן מפגרים.
בעלי האתר לא מכיר את הרב ווילישאנסקי ולכן הוא מרשה לעצמו ....
מי שרוח חב"ד נוגעת לליבו שיסיק את המסקנות...
49.
ל44
י"א סיון ה׳תשס״ד
אההה...
פה טמון הכלב!!!!!!
מכאן הההההכל מתחיל!
כואב לך שנותנים חיות למלך?!
נראה לי שהרבי עודד קריאת יחי...
אז "אריין"-פשוט די לי ב-1!!!
50.
מושג חדש בחסידות
י"א סיון ה׳תשס״ד
51.
תגובה ל-11
י"א סיון ה׳תשס״ד
כל מילה פצצה!!!!!!!!
ישר כח!!!
ואתם יודעים מה אומרים על ה"קנאים" אז ש...... הקנאים.
52.
גם אני כואב את המצב כמו 11.....
י"א סיון ה׳תשס״ד
אבל אני בצורה אחרת. קשה, קשה באמת לראות איך שחב"ד נארסת וכל הרע שבה יוצא החוצה והטוב שם מתחבא ובקושי רואים אותו... צריך לחפור עמוק..... והשאלה מה מביא אותנו לזה, ועכשיו רצוני להתייחס לכמה דברים: 1. יש כאן דגובות שנוגדים את כל תורת חב"ד- הרבי רצה משיח, חיכה למשיח, ובעצם כל חב"ד להביא לימות המשיח. וכמו שהרבי הרייץ שסיפרו לו שאחרי הכל קורה חושבים שהוא משוגע כי מדברים שהרבי אמר על עצמו שהוא משיח ,ענה הרבי - העיקר שמדברים על משיח!!!!!!!! כך שכל אחד שלא רואה את עצמו ואת משיח כחלק מהחב"ד שבו אין כאן מקומו. הוא פשוט רוצה דברים שנוגדים את רצון הרבי!!!!!!! אין מה לעשות המצב קשה שאי אפשר לתאר אבל צריכים להתעודד להתחזק ולהאמין שאוט אוט אטו ה' יעזור ויוציא אותנו מהגלות. וכל אחד צריך לחשוב מה הוא יכול לעשות היום שלא עשה אתמול כדי להביא את כולנו עוד צעד אחד לגאולה. - רק זה יעזור!!!!!!! עכשיו זה הזמן!!!!!!!!! 2. כל התגובות האלה כגון: צריך להעיף אותה, להוציא אותם מחב"ד וכו' וכו', זה לא מה שיציל את המצב אלה כולם יודעים שההפך. כל תגובה כזאת כזאת רק מקררת ומביאה את המצב ליותר גרוע יותר גרוע ממה שהיה קודם!!!!!! יש 2 דעות בחב"ד ו"כבר היו דברים מעולם" והתפקיד שלנו היום הוא רק אחדות ושוב אחדות ושוב אחדות. וכל אחד דרך הדעה שלו צריך לחשוב באמת מה הרבי רוצה ממנו עכשיו ומה הוא יכול לעשות בשביל לגרום נחת רוח לרבי. הלוואי שנזכה כבר שהיו בינינו לפחות כמה שאכפת להם באמת מהרבי , ויוציאו את כולנו מהגלות ויביאו לכל בני ישראל תשועה וצהלה!!!!!!!! בברכת משיח נאוו!!!!
53.
אני תגובה 16
י"א סיון ה׳תשס״ד
.................................................................
COL

16 יש לך מספיק תגובות בכתבה הזו.

ד"ש לשלוחים ב'אוקראינה'.

54.
תגובה ל11
י"א סיון ה׳תשס״ד
אולי נזכה ותספר לנו מתי אבותיך הגיעו לליובאוויטש אולי הם מאלו שזרקו עלינו את האבנים כשהרבי שלח אותנו למבצעים הק'....
משיח לא יבוא עוד 200 שנה וגם לא עוד 300 שנה כי הוא מגיע עכשיו כי "הנה הנה משיח בא - וכבר בא"
55.
11, כשרון של כתיבה!!!
י"א סיון ה׳תשס״ד
לדעתי, כותב התגובה מספר 11 הוא לא סתם אדם שישב ותקתק במחשב את הגיגי ליבו. לפי הערכתי מדובר בדמות רצינית, למדנית, ואולי אפילו עסקנית. כל סגנון הכתיבה מוכיח שהאדם ישב שעות ע"ג שעות ושקל כיצד ומה לכתוב. כל הכבוד לך !
כל דבריך נכונים
56.
תגובה ל-11
י"א סיון ה׳תשס״ד
קראתי את דבריך. כל הכבוד. הלואי והרבנים ישמעו ויעשו לפני שיהיה מאוחר מידי.....
57.
אני דורש אחדות
י"א סיון ה׳תשס״ד
לא צריך להסביר כמו לילד קטן להיתנהג באהבת ישראל אני מנסה לדון כל האדם לכף זכות

עכשיו בגלל תגובה 48 החלתתי שחב"ד און ליין לא חייב כלום לאף אחד ות. 48 צודק תיסתקלו מה שכתוב למטה ..."האתר אינו מייצג את תנועת חב"ד"...
מצד שיני קצת יותר למעלה כתוב..."שתכבד את המגיב, את האתר ואת שם ליובאוויטש. "...
נו מי צודק???

כולם צודקים??? לא כולם אשמים!!!???

אני מתגובה 16
58.
תגובה ל-52 החוכמולוג.
י"א סיון ה׳תשס״ד
"כבר היו דברים מעולם".. על זה בדיוק דיבר הכותב בתגובה 11. אתה מסוכן ורעויונותיך מסוכנים. המשיח שאתה מתכוון אליו, זה לא המשיח שעם ישראל מחכה לו. המשיח שאתה מפנטז עליו, זה לא המשיח שהרבי דיבר עליו. אתה מייצג מחלוקת ומנהיגך פושעים שמחללים שם שמיים ומחריבים את ליובאוויטש.

אין טעם לפשרות. הרבי היה נגד החזרת שטחים. גם הפעם, מקומכם בעזה, לא בליובאוויטש.
59.
תודה
י"א סיון ה׳תשס״ד
11 יקר,
תודה על כל מילה.
מתוק מדבש.
א.ק.ו.
60.
לכל הצבועים והמתחסדים
י"א סיון ה׳תשס״ד
ממש מבחיל לראות איך שוב ושוב, מבקשים אנשים לטאטא את הדברים הקשים מתחת לשטיח בתירוצים של חילול ה'. אתם משקרים את עצמכם, החילול כבר נעשה. יישר כוח למנהלי האתר שלא חוששים ומפרסמים את הדברים בגלוי. המשיכו בדרך זו של חשיפת האמת.
קוראת ותיקה.
61.
תגובה ל11
י"א סיון ה׳תשס״ד
כל מילה - נופת צופים.
62.
סתם שתדעו...
י"א סיון ה׳תשס״ד
כמו שרבים ציינו, אכן כותב תגובה 11 ניתח את המצב לאשורו בצורה כנה וכואבת. יש לציין כי חלק מהדברים נכתבו לפני כשבוע בכתבתו של יאיר שלג בעיתון 'הארץ' בנושא המשיחיות בחב"ד.
63.
11 היה אפילו מתון מדאי!
י"א סיון ה׳תשס״ד
ניתן לכתוב דברים הרבה יותר קשים נגד האנרכיה של המשיחיסטים אבל הוא כתב בתבונה ואל תעירו לו בבקשה!
64.
ל11
י"ב סיון ה׳תשס״ד
אין ספק שהכל הם דברים מדויקים אבל צריך ללהוציא את זה לשטח השאלה איך כי קריאה לבד לא תספיק אולי ע"י זה שפשוט לא להתיחס לשום דבר שהם אומרים כאילו יש כאן רוח
65.
משיח
י"ב סיון ה׳תשס״ד
יש עוד דברים בעולם מלבד המשיח.
66.
תגובה ל11 אל תראה רק שחורות
י"ב סיון ה׳תשס״ד
תגובתך מוגזמת וראית השחורות משנה את כל מהלך המחשבה שאמורה להיות לחסיד של הרבי.תמיד אפשר לראות את הכוס החצי ריקה אך צריך לראות את הכוס החצי מלאה. ב"ה תנועת חב"ד בעולם הגבירה את פעילותה בצורה פלאית שאין לה תקדים בהסטורי' כמי שמבקר במוסדות חב"ד ברחבי העולם אני יכול להעיד שאין מקום שהמוסדות והפעילות לא גדלה במשך העשר שנים האחרונות.רובם המוחלט של השלוחים הם אחראים ולא "תמהוניים" למרות שאין דעותיהן שוות אך רובם ככולם של השלוחים מקיימים פעילות באופן "המתקבל" וגורמים קידוש ה' יצא לי לשוחח לא פעם עם מנהיגים יהודיים שונים וכולם מלאי התפעלות מהתנועה המפוארת שנראה להם שפועלת ללא מנהיג זה 10 שנים... ידידינו היקר 11 אל תתיאש ואל תראה שחורות,גם אני כשליח של הרבי סבלתי מהתנהגות של אי אלו מאנ"ש שמתנהגים רח"ל כאילו אין מנהיג לחב"ד ח"ו אך מנסיון למדתי שלא מלחמת תנופה נגדם תעזור ולא כל הרעיונות הפלגניים למיניהם אלא דס\בר אחד ויחיד "השכם והערב עליהם והם כלים מאליהם" צריך להתחזק בהתקשרות אל הרבי באהבת ישראל ובקיום בפועל של כל המבצעים וההוראות של הרבי תוך מתן דוגמא אישית בהתנהגות אחראית והליכה בהוראות הרבי באופן מדויק ולא באופן "סלקטיבי" איכן שנח וכדאי כן שומעים לרבנים ואיכן שהרבנים לא סוברים כמוני אז לא שומעים לרבנים וכו' וכו' וגם על כבוד הרבנים ושלוחים להראות דוגמא אישית בכל הנ"ל ולא להיות אדוקים ויראי שמיים יותר מדי בעניני "מחלוקות" וכפי שאדמוה"ז מזהיר "הזהרו ממחלוקת לשם שמים,ובפרט בארץ הקודש" וכפי שהרבי מביא בשיחותיו פעמים רבות שבדורו של דוד המלך היו יראי שמיים גדולים אך מאחר שהיו בהם דילטורין (הולכי רכיל)והרבי מסביר שהי' חסר להם אאבת ישראל היו הולכים למלחמה ומפסידים... עד שנאמר לדוד "דם לרב שפכת" ואילו בדורו של אחאב לא היו יראי שמים אך היו באחדות היו הולכים למלחמה ונוצחין!!! רבותי בואו ונלך בדרך האחדות נתקופף בענינים הלא מהותיים ולא ניתן ליצר להפריע למשימתינו העיקרית להביא משיח בפועל ממש ואז נלך למלחמת בית דוד וננצח בגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש ומלכנו נשיאנו בראשנו.
67.
מדהים!
י"ב סיון ה׳תשס״ד
COL פירסם ידיעה מצומצמת ביותר, אפשר לומר - לאקונית - על פתיחת המפשט, שהכל מדברים בו. מה כל כך מפריע לכל אלה שמבקשים להוריד את הכתבה? שאיש לא ידע מה עושה ירמיהו קאליפה לר' משה אשכנזי, ואיך כל חב"ד נגררת אחרי איש מטורף זה מבאר שבע?
אנשי באר שבע הם היחידים שיוצאים נשכרים מהפרשה הזו. השקט חזר לעירו של אברהם אבינו. קאלפיה עסוק עכשיו במלחמות עולם, ולבאר היה בא השקט.
68.
11, היית עדיו מידי...
י"ב סיון ה׳תשס״ד
אני מסכם: תפסיקו להשלות את עצמכם חסידים שוטים! הכת התמהונית שעדיין מאמינה שהרבי מסוגל עדיין לגאול מישהו השתלטה על כל חלקה טובה אצלכם בשיטת כל דאלים גבר. כולכם כשלתם במשימה להרחיק את הזבובים מהצואה. אבל עכשיו מאוחר מידיי. גם אם תש כוחם כנקבה, עדיין הילחמו כמו גברים עד אטיפת דמכם האחרונה להרחיק המומרים הללו מקרב אחינו בני ישראל באשר הם. עד שלא יתוקן חוק השבות בעוונותינו, אין לנהל איתם כל סיג ושיח לצערי. וד"ל.
69.
תגובה ל58
י"ב סיון ה׳תשס״ד
את המשיח שהרבי דיבר עליו אתה רוצה?????............... תגובה 11 לא נירא בדיוק שיודע איזה משיח הרבי דיבר עליו, רוצה לעזור לו?????
70.
י"ב סיון ה׳תשס״ד
קליפה. ולא קליפת נגה
71.
המשיחיות
י"ב סיון ה׳תשס״ד
כל הדיבורים על 'חילול השם' ועל 'מה יאמרו הבריות' ועל התגובה של ה'עולם' [שאינם מאנ"ש] - בין בנושא זה ובין בנושא המשיחיות והמשחיתים לכל חלקיהם - מרחיק אותנו מן הענין הבוער והכי חיוני.

האמת צריכה להאמר: המשיחיות היא דבר רע בשבילנו ובשביל ילדינו, היא באה באיצטלא של קדושה ומחרבת את כל הקדוש ליהודים וחסידים כאחד.

אל תדאגו על ה'עולם' אשר כמנהגו נוהג, תדאגו על חב"ד!

72.
ביזוי שם חב"ד
י"ב סיון ה׳תשס״ד
אני חושב שצריך לא לאפשר לאף אחד לכתוב דעות בחב"ד אין לאף אחד רשות לדבר כאלה מילים זה פשוט מבזה את חב"ד
73.
הגיע העת להיפרד מחבורת הפושעים
י"ב סיון ה׳תשס״ד
ולהחזיר את ליובאוויטש לימיה היפים באמצעות מוסדות וקהילות נפרדים לחלוטין.

הגיעו מים עד נפש.
75.
כל הכבוד
י"ב סיון ה׳תשס״ד
לתגובה 66 כל מילה שווה זהב
76.
די די די למריבות
י"ג סיון ה׳תשס״ד
מה עשיתם מכזה משפט קטן ריכלתם על הרב אשכנזי, מה יצא מזה רק מריבות לא היתם צריכים לפרסם ואם כבר אתם כן פירסמתם אז תפרסמו גם מה שעשיתם לרב אשכנזי שהוא יצא מהמשפט

איזה בזיון היה שם לא יפרט כי זה יעשה יותר חילול השם
77.
פירסמתם די..
ט"ז סיון ה׳תשס״ד
תורידו כבר את הכתבה הזאת שלא מקדשת שם שמיים ושם חב"ד.אני מתארת לעצמי שאתם מודעים לכך שלא רק חבדני"קים נכנסים לאתר וקוראים את הכתבות אז אולי די כבר לגרום חילול ה' ולפרסם כתבות מסכסכות....
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.