מערכת COL | יום ט"ו אדר ה׳תש״ע 01.03.2010

קריאת המגילה בצל התותחים ● גלרית ענק

שמחת הפורים ומצוותיו הגיעו גם לטירוני בית הספר לתותחנות שדה (ביסל"ת - בה"ד 9) שבדרום הארץ. צוותים של צעירי-חב"ד הגיעו לבסיס בשעות הבוקר של חג הפורים. הם התקבלו בשמחה על ידי המפקדים והחיילים, קראו בפניהם במגילת אסתר והעניקו להם משלוחי מנות מצעירי-חב"ד ● יו"ר צעירי אגודת חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב מציין כי ביקורים דומים נערכו גם במאות בסיסים, מוצבים, מאחזים, ועמדות שמירה של צה"ל מגבול הצפון ועד גבול מצרים ● צלם COL ברלה שיינר נלוה למבצע ומגיש גלריית תמונות  לגלריה  
קריאת המגילה בצל התותחים ● גלרית ענק
(צילומים: ברלה שיינר, COL)

כתב COL

שמחת הפורים ומצוותיו הגיעו גם לטירוני בית הספר לתותחנות שדה (ביסל"ת - בה"ד 9) שבדרום הארץ. צוותים של צעירי-חב"ד ועימם הרב אהרון פרוס הממונה בצעירי חב"ד על פעילות חב"ד צה"ל הגיעו לבסיס בשעות הבוקר של חג הפורים. הם התקבלו בשמחה על ידי המפקדים והחיילים, קראו בפניהם במגילת אסתר והעניקו להם משלוחי מנות מצעירי-חב"ד.

יו"ר צעירי אגודת חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב מציין כי ביקורים דומים נערכו גם במאות בסיסים, מוצבים, מאחזים, ועמדות שמירה של צה"ל מגבול הצפון ועד גבול מצרים.

רבים מהחיילים שנשארו בבסיס הטירונים בחג הפורים הודו לצעירי חב"ד על הביקור וציינו כי לולא הביקור ספק אם היו זוכרים כי חג פורים היום, ולבטח שלא היו שומעים קריאת המגילה, ונהנים ממשלוח מנות אישי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.