מערכת COL | יום י"ב אדר ה׳תש״ע 26.02.2010

פורים ב-COLlive: כתבות וידאו, תחרויות, ושידור-חי מליפא

האתר האמריקאי COLlive.com, הכינה לכם חגיגת פורים תוססת: כתבות וידאו מיוחדות, פרויקטים וגלריות צבעוניות ● בין-היתר: תחרות תחפושות המסורתית והפעם בעיצוב מחודש, תוכנית וידאו משעשעת בהגשת מוישי לער ושידור-חי ממסיבת פורים הענק של 'בית-שמואל' בהשתתפות הזמר ליפא שמעלצר.
פורים ב-COLlive: כתבות וידאו, תחרויות, ושידור-חי מליפא

שמייח באמריקה. בעוד השלג ממשיך לרדת בשעות אלו על העיר ניו-יורק, עמיתינו באתר האמריקאי COLlive.com הכינו חגיגת פורים תוססת עבור גולשיהם עם כתבות וידאו מיוחדות, פרוייקטים וגלריות צבעוניות.

ראשית, הם השיקו את תחרות התחפושות העולמית שבשנה שעברה נשאה מאות מתמודדים. השנה, בעיצוב מחודש, הם מחלקים מכשיר iPod Nano לזוכה במירב הקולות, ו-$50 זיכוי בחנות "יודאיקה וורלד" בקראון-הייטס לזכה במקום השני.

ישנם ציפיות גבוהות מתוכנית הפורים של COLlive והשנה לא איכזב. בוגר תחרות הזמר החסידי "א ג'ואיש סטאר" ר' מוישי לער מפלורידה הוא המגיש המפתיע על תוכנית הבידור.

לער סובב ברחובות קראון-הייטס והתקיל תושבים עם שאלות מקוריות. לער גם דאג לעקוץ את אברהם פריד, השופט בתחרות הזמר שביקר אותו. אלפים כבר הספיקו לצפות והתגובות החיובית ממשיכות לזרום למערכת בניו-יורק.

ואחרון חביב, בית-הכנסת "בית שמואל" בקראון-הייטס מביאים את הזמר והבדרן החרדי ליפא שמעלצר למסיבת פורים ענק באולם "אהלי תורה". ותסמכו על החבר'ה שלנו שיביאו לגולשים שידור חי ובלעדי במוצאי שבת. אל תפסידו.

www.COLlive.com - כל מה שמעניין באמריקה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.