מערכת COL | יום י"ג אדר ה׳תש״ע 27.02.2010

COL מגיש: "בגובה העיניים" ● הסרט המלא, מיוחד ב-COL

מרכז התקשורת החב"די מתכבד להגיש את הפרק הראשון בסדרה הדוקומנטרית החדשה "בגובה העיניים", בהגשת הרצל קוסאשוילי ובהפקת שלמה-חיים ריבקין ● יוסי פיאמנטה, הגיטריסט המוערך והחצי השני של "האחים פיאמנטה", חזר לארץ בקיץ האחרון לאחר 30 שנות גלות ב"אמריקה המזויפת", לדבריו ● איך נראים חייו החדשים? צוות COL הצטרף ליום אחד בחייו החדשים ● בגילוי-לב נדיר, יוסי מדבר על הגעגועים התמידיים לארץ, על המפגשים וההתכתבויות עם הרבי, על הקריירה העשירה ועל אבא כמובן... ● מיוחד ובלעדי לצפייה בסרט  נהנתם? אתם מוזמנים לספר לנו. הערות נבחרות יפורסמו בהמשך לאחר עריכה
COL מגיש:
"בגובה העיניים", מבית COL ● צילומי וידאו: שלמה-חיים ריבקין ומנדי לואיס - COL
מאת הרצל קוסאשוילי, COL

יוסי פיאמנטה, הגיטריסט המוערך והחצי השני והפחות מוכר של צמד האחים פיאמנטה, חזר לארץ בקיץ האחרון לאחר 30 שנות גלות ב"אמריקה המזויפת" לדבריו.

האיש שהמוזיקה זורמת בדמו, הותיר מאחור את הבית שלו בשלושת העשורים האחרונים ובא לטפל באבא, יהודה, שמתקשה ללכת וזקוק לסיעוד יומיומי רצוף.
כאן, על חוף ימה של תל-אביב, בגבול המטושטש שבין הים הגדול לחול הטובעני, בין קודש ובין חול, בצניעות על גבול הסגפנות, חי יוסי עם אביו יהודה בדירת שני חדרים דהויה הפונה לחוף הים.

בגילוי לב נדיר יוסי מדבר, על הגעגועים התמידיים לארץ, על הרצון העז להישאר "מחובר" לארץ למרות הניתוק הפיזי, על המפגשים וההתכתבויות עם הרבי, על הקריירה העשירה ועל אבא כמובן...

את צילומי הסרט הפסקנו פעמיים לתפילות מנחה וערבית בשני בתי-כנסת שונים באזור מגוריו של יוסי.

"אני מודה לה' על כל רגע ורגע בחיי ואני לא מתחרט על הבחירות שלי בחיים, הקב"ה לקח אותי והביא אותי לאן שהוא רצה, ואני שיתפתי איתו פעולה" הוא אומר.

אי-אפשר לטעות בכנות שלו. אתה מביט בעיניו ורואה איך תוכו כברו וההיפך. לא אבק כוכבים, לא זוהר ותהילה ובטח שלא כסף גדול הם שמניעים אותו.

שלוש דקות איתו וגם אתם תרגישו איך האהבה למוזיקה ולרבי מתחברים אצלו יחדיו ויוצרים את התמהיל המיוחד הזה שנקרא: יוסי פיאמנטה. צפייה מהנה.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
בהמשך הערב, יעלה הסרט לצפייה בנגנים נוספים
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.