מערכת COL | יום י' אדר ה׳תש״ע 24.02.2010

קראון הייטס: ה'דינר' ה-55 למוסד "אהלי תורה" ● גלריה

ישיבת "אהלי תורה" בקראון הייטס חגגה ביום ראשון האחרון את ה'דינר' ה-55 למוסד בהשתתפות ידידים ובוגרים. איש השנה של ה'דינר' היה יועץ ההשקעות מר סיימון ג'ייקובסון שיחד עם מעגל קרוב של חבריו העניק תמיכה למוסד ● הרב יוסף רוזנפלד והרב נתן בלומיס מהנהלת המוסד הודו לו על תרומתו  לדיווח ולגלריית תמונות  
קראון הייטס: ה'דינר' ה-55 למוסד

כתב COL

ישיבת "אהלי תורה" בקראון הייטס חגגה ביום ראשון האחרון את ה'דינר' ה-55 למוסד בהשתתפות ידידי ובוגרי המוסד. איש השנה של ה'דינר' היה יועץ ההשקעות מר סיימון ג'ייקובסון שיחד עם מעגל קרוב של חבריו הוא העניק תמיכה למוסד.

הערב נפתח בקריאת מכתבו של הרבי על ידי הרב אליעזר טייטלבוים ובהקרנת שיחה מהרבי מפורים תשל"ד. ילדי מקהלת ניצוצות הופיעו בשירתם, אות הוקרה הוענק לתובע הכללי מר מקס לייפר על ידי הרב שלום רוזנפלד, וסרט הוקרן על התורם סימון ג 'ייקובסון.

"בערב זה הראנו צדדים חדשים לשותפות המפורסמת של יששכר וזבולון", אמר ג'ייקובסון, "היה זה גם קידוש ליובאוויטש גדול להראות לידידי הרבים שמוסד יהודי בקראון הייטס יכול לגייס תמיכה רחבה שכזו".

הרב יוסף רוזנפלד מנהל "אהלי תורה", והרב נתן בלומיס מהנהלת המוסד הודו לו על תרומתו ועודדו אותו לתרום עוד. הרב בלומיס הזכיר כי בוגרי המוסד מהווים את חוד החנית של מפעל השלוחים העולמי.

את הנאום המרכזי בערב נשא מר מארק אייזקסון שסיפר על הקשר האישי שלו עם הרבי. הוא ריתק את הקבל זמן רב והנוכחים היו מהופנטים לדבריו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.